Frida LK

Alla inlägg den 10 juni 2009

Av L Keinström - 10 juni 2009 11:59



GODMORGON!

idag har jag bestämmt att det ska bli en jävla bra dag!

Imorgon tar jag studenten, det är sjukt så snabbt tiden

har gått. Vad händer sen? Jag kommer sakna tryggheten

jag är livrädd helt enkelt. Det pirrar i magen och jag vet

inte om jag ska skratta eller gråta.


Dagarna bara försvinner och jag hänger inte med riktigt.

men det gör inget tror jag då iaf haha, nu till det dåliga

jag hatar en människa, jag försöker att inte göra det, men

det går inte. Det kan inte finnas en själ i den kroppen!

Det finns en människa som kan förstöra hans värld på två

sekunder och det är du! Styr upp ditt liv och ta hjälp!


Ewelina Diana Ellen Michaloff

Vi har gått igenom allt mellan jord och himmel tillsammans.

Vi har oftast skrattat oss igenom dagarna och ibland har vi

bara gråtit. Jag hittar inte ens ord för hur rädd jag är att vi

glider isär när vi går ut. Du är min kärlek och jag älskar dig!



Tack Hp3 för tre år tillsammans!


Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards