Frida LK

Alla inlägg den 20 juni 2009

Av L Keinström - 20 juni 2009 06:20


HEJ



Jag och ewelina har just kommit hem efter en helkväll ute.. var där nere och drack och sprang omkring, jag och jens gled genom hela campingen, fan va coolt :P haha, sen kom matte arg som ett svin och jag sprang efter som någon annan. Sen tog jag och Ewelina våra ben hem och käka mackor och sen tillbaka för att träffa Tina och dom andra men då kom dom duktiga vakterna och skickade ut oss. men vi hade tur för två killar tyckte att vi skulle hänga på dom så vi hängde på dom och när vi kommer utanför deras hus inser jag att jag känner en av doms mammor och ja de var kul för hon har pratat om han i sinne och verkligen skrytit om honom så de var riktigt kul och han var astrevlig! Vi låg och softa liksom haha Liksom ;) aja men nu ska jag sova för att fara upp om typ 5 timmar och spela minigolf ;P haha herregud :P Näee nu godnatt!



Jag är bara människa och kan inte se mer än vad någon annan ser!

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards