Frida LK

Alla inlägg den 16 juni 2009

Av L Keinström - 16 juni 2009 02:46


Jag saknar dig så det tar ont.

Jag sitter och lyssnar på din musik,

den musiken jag var kräkless på eftersom

i lyssnade på den varje dag. Jag saknar allt

som har med dig att göra. Vi har gjort resor

tillsammans som ingen annan har gjort, vi har

skapat minnen som jag aldrig glömmer. Det är ja

jag vet faktiskt inte. Jag saknar alla dagar på altanen

alla kvällar i lekparken. Jag saknar dig så det

verkligen tar ont. Vad hände? Vad gick så

fel? Ingenting är sig likt, och jag behöver

verkligen dig som jag alltid har gjort.

Jag kommer aldrig sluta älska dig!

Vi är systrarna blus




Av L Keinström - 16 juni 2009 01:59



TJOOOHOOO!

Nu har jag och Nadia just kommit hem efter tre timmars cykeltur :)
eller ja två timmars cykel tur, vi har cyklat runt hela stan och en

sväng till torpet haha, under våran cykeltid har vi hunnit träffa

D1 och S och ett annat S. Vi är blöta och jag fryser vilket jag tror

att Nadia också gör, vi har iaf fått oss en massa jävla skratt och

rätt mycke galenheter! haha vi tillverkade två superfina paraplyer

som är gjorda av en pinne och en icapåse. Nu ska jag dricka vatten

och prata skit med Nadia. Tjingtjong ;P




Glöm aldrig bort dom som byggde upp dig!

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards