Frida LK

Alla inlägg den 13 juni 2009

Av L Keinström - 13 juni 2009 12:47



Hej, länge sen jag skrev, har iaf fått en bärbar dator, ÄNTLIGEN.. tack mamma, pappa, simme och släkten.. :) tack för alla blommor och tack S för brevet! I torsdags tog jag då studenten, jag har fortfarande inte fattat det... på måndag ska jag inte slita mig upp ur sängen för att krypa till skolan och allt det där. det är sjukt, jag gjorde det, jag klarade det... jag är faktiskt duktig för engångs skull! Vi var på min bakgård och festade skrattade och bara va. En del kom inte, riktigt tråkigt ! Men dom hade nog en orsak till varför. Idag? ska jag bara sitta eftersom att S aldrig hör av sig, jag har inte varit med henne på år och dagar och jag orkar inte alltid höra av mig så hon får helt enkelt ta och höra av sig! Fick ett grymt läskigt sms inatt, jag blev rädd och ja allt på samma gång . Har varit och ätit frukost med mams på stan och hängt upp tvätt, jag hatar att tvätta när det är fem trappor man måste springa i! Jag måste få tag i världens bästa J och hör hur fan han mår? Ja nu ska jag försöka hitta min sladd till datorn och tömma mobilen på lite bilder och musik. Först vill jag ännu en gång tacka HP3 för tre år och Mona Åhman och Helen Granström!


Vi har helt klart haft våra perioder där vi bara velat döda varandra,
men vi har också haft underbara stunder tillsammans som jag aldrig

kommer att glömma! Ni är guld värda allihopa på erat eget sätt!

Ta hand om er så ses vi ute i stora världen om några år! Tack ännu

en gång HP3!




You can´t give up,
You can´t break down,
You have to be strong even
if it all goes wrong

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards