Frida LK

Alla inlägg den 26 juni 2009

yr!

Av L Keinström - 26 juni 2009 17:33



jag har just kommit hem och jag är helt yr, det bara snurrar, har druckit alldeles för lite idag! Har varit nere på bryggan sen halv elva typ och ja det är ändå 7 timmar. Jag är riktigt hungrig har faktiskt ätit en varm macka idag, alltså idag av alla dagar så åt jag en varm macka men det var riktigt gott! Har badat också och blivit islängd ett antal gånger av Samuel! Jävla så ja åhh haha :P Världens bästa J är med sin bror någonstans och Samuel och gänget är påväg hem och D1,D2 och Nadia är i urs, ska troligen dit men Elin skulle komma till stan tror jag så jag ska träffa henne också, funderar på om jag ska försöka få tag i Världens bästa J kan ju vara en bra ideé! Jag har faktiskt fått färg idag också! Väldigt bra så länge jag inte har bränt mig men de lär jag känna ikväll. Nu ska jag ta mig en cigg och bara ta det lugnt.



Av L Keinström - 26 juni 2009 09:32



Det blev en helt perfekt kväll igår, jag hade så sjukt trevligt alltså! Jag och S träffade världens bästa J och vi efter många om och men så gick vi ner till älven och chillade och träffade några trevliga typer, vi skratta som tokar eller som vanligt så gjorde jag det! :P jag hade hur kul som helst, vi var ute och gled hela kvällen, gjorde upp en eld och bara myste. Drog in mot stan igen och hem till mig och jag var alldeles för dragen för att orka vara trevlig eller hålla mig vaken så det slutade med att jag och S bråkade, eller bråkade vi diskuterade men ja det slutade inte alls bra. Nu sitter dom och säger att vi hade fredag igår och det hade vi verkligen, hur jävla kul som helst! Så tack allihopa för en riktigt bra kväll!  

Av L Keinström - 26 juni 2009 00:26



har varit ute och åkt båt hela kvällen! råtrevligt faktiskt! Vi har faktsikt skratta och enbart varit pajas! Nu är vi hemma hos mig, massa folk och nadia är borta och är vrålhungrig! nu ska vi parta! PUSSSS

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards