Frida LK

Alla inlägg under juli 2011

Av L Keinström - 20 juli 2011 01:30


 


Varför lägger man ner tid på att bry sig om saker

som i slutändan ändå inte har någon betydelse?

Av L Keinström - 19 juli 2011 15:57




Satt och titta igenom datorn här hemma i Norrland. Och allt verkar vara borta, bilder och musik... Men det fanns en låt kvar, en enda och det är lite gulligt att det just var den här. För just den här låten brukade jag och den bästa lyssna på.
 

http://www.youtube.com/watch?v=NAfLqVLtifE

Av L Keinström - 19 juli 2011 01:00


En dag kanske jag publicerar det här, men inte idag.


Ni vet när man älskar och blir älskad tillbaka. Det borde inte vara svårt men det är det. För ibland så bör man kanske inte vara med den man älskar, även om den älskar en tillbaka villkorslöst. Även om det är ens kärlekshistoria. Min gjorde mig trasig många gånger men den gjorde mig hel dubbelt så många gånger. När vi träffades första gången så kändes det precis som att jag hade hittat hem. Jag har varit rädd för att möta dig igen. Rädd för att bli älskad, rädd för att älska dig så som jag gjorde. Även om vi inte är bra för varandra i mångas ögon, så är du ändå kärlek för mig.

X
Av L Keinström - 18 juli 2011 15:41




2 dagar blev 1.
Önskar att det hade varit mer tid, tiden räcker fan aldrig till för oss.

Har aldrig gjort och lär aldrig göra heller. Det går inte att beskriva hur mycket du betyder för mig. Kanske, om vi nu någon gång kunde ha tur så blir det här bra. Jag hoppas verkligen det blir bra, för jag har inte pussat färdigt på dig än! Lite tur tack! 

Av L Keinström - 17 juli 2011 22:24




Det kan inte bli bättre.

Inte på något sätt, är med den människan som får mig att må bäst! 
Jag är lycklig, det här är underbart och jag skulle lätt kunna stanna här resten av livet! 

Av L Keinström - 16 juli 2011 18:38

Fem i nio imorse stod jag i stan och väntade på Nadia. Fett länge sen vi träffades. Myste med henne i flera timmar, väldigt mysigt faktiskt. Sen väntade jag på min stjärna, tog henne bara drygt 3 timmar att komma, men hon kom! Funderar om dom ser mig. Jävla märkligt att just den råkar stöta på just oss. Kan fan inte vara en tillfällighet. Men det spelar ingen roll hur jag än gör. Imorgon är det bowling på schemat med min älskade familj! Och kanske stjärnan en sväng?

Av L Keinström - 15 juli 2011 18:33




Äntligen hemma.

Har saknat det!
Softat med lillebror på stan, käkat lunch med mamma & lillebror och sen har jag fått träffa det dyrbaraste jag har. Min stjärna och min sovkompis, Jag är världens lyckligaste som har henne! Och imorgon ska jag förhoppningsvis träffa henne och sovkompisen igen. Vilken lycka, Känns som att jag lever i en dröm just nu.

Av L Keinström - 15 juli 2011 00:45


Jag lovade att vi skulle ses snart igen.

Även om det var en väldigt liten stund så äntligen.

Mer än ett år sen är det. Förstår du hur mycket jag har saknat dig? 
Jag känner mig lika lycklig som sist vi sågs. Jag älskar dig!

X

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards