Frida LK

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av L Keinström - 2 januari 2012 12:39


Har 2011 varit bra? Stundvis.
Tror du 2012 kommer bli lika bra? Förhoppningsvis bättre
Höll du några av dina nyårslöften? Har aldrig haft något nyårslöfte.
Vad spenderade du mest pengar på? Mat, tobak, alkohol och godis kanske kläder också?
Finns det någonting du ångrar med 2011? Det finns alltid saker man ångrar.
Blev du kär i år? Nej
De bästa nya människorna du träffade? ?
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Japp!
Dog någon som stod dig nära? Mjo, fina andreas.
Vilka länder besökte du? Inga
Vad var din största framgång 2011? Att jag skaffade egen lägenhet och styrde upp mig lite iaf.
Fick du sparken under 2011? Nej.
Största misstaget? Ingen aning.
Har du varit sjuk eller skadat dig? Inget dödsallvarligt iaf.
Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja tusen gånger om.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare.
Hur tillbringade du julen? Hemma hos mamma och pappa med släkten.
Favoritserie? Weeds och One tree hill, sen många fler.
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Nä men jag ogillar någon.
Bästa boken du läste i år? Bra fråga.
Största musikaliska upptäckten? Vet inte?
Något du önskade dig och fick? Fick en mobil, och massa kärlek.
Något du önskade dig men inte fick? Att andreas skulle hänga med mig resten av livet.
Årets bästa film? Finns för många bra. 
Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Blev bjuden på mat av min granne & p. Sen låste jag in mig själv hemma.
Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre? Ja!
Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Vet inte.
Vad fick dig att må bra? Andreas, Emma, Frida och alla andra som förgyller min dag.

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards