Frida LK

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av L Keinström - 19 juni 2011 12:04



 
- Vet du varför jag tror så om dig fortfarande?

- Nä varför då?
- För att några andra säger att du gör det fortfarande.


Och när började vi lyssna på vad andra sa? När slutade vi fråga personen öga mot öga? När slutade vi lita på varandra?  
 
Jag har ingen aning om när du slutade med allt det där, men jag har inte slutat. Jag kan lyssna på vad andra har att säga, men för det så ändrar jag inte min uppfattning, för det går jag inte och tror att dom talar sanning. Vill jag veta någonting om någon, då frågar jag den personen det gäller. Vem orkar med att springa runt och hitta på grejer för att ändå i slutändan inte fått svar på det man egentligen undrade? Och ja lita på varandra, jag litade på dig men du kastade bort det. Jag tycker om dig, du är bra och har funnits där i så många år men kommer jag ringa dig om jag behöver hjälp? Eller om jag behöver prata av mig eller om vi ska ses över en cigg som vi gjort under alla dessa år? Nej det kommer jag inte. Du får tro precis vad du vill om mig. Tycker bara det är synd att du tror på något som är påhittat. Eller nej, jag är nog besviken för att du inte kom och frågade mig, för det är ju bara jag som vet. Det var ju mig det handlade om. Besviken för att jag hade högre tankar om dig. 

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards