Frida LK

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av L Keinström - 3 maj 2011 15:49

  


Har snart krigat mig igenom ett år på stället.

Och ja, jag vet att ni läser men jag bryr mig inte.

Jag hoppas faktiskt att ni läser, hoppas att ni förstår att det inte fungerar. 
Jag är så less, så fruktansvärt less på att vara en slav. Vet att jag måste vara där, måste vara duktig, måste lyda. Men jag orkar inte, är så jäkla trött. Jag är verkligen inte intresserad av erat halv tre fika eller erat sociala snack ni har. Jag skiter fullständigt i det. Ni säger att ni bryr er och att allt ni gör är för min skull, men kom igen. Kom med något bättre skitsnack för det är enbart skitsnack. Ni bryr er inte ett skit. Ni säger åt mig att jag mår bra. Men vaddå bra? Har en ens frågat hur jag mår? Titta på mig, ser ni den ni lärde känna? eller nej justja, ni känner bevisligen inte mig. Jag trodde att ni gjorde det. Men ni gör fan inte det.. Och sen kom du, vem är du? En robot eller något liknande, förstår mig inte på dig. Har verkligen försökt, räknat till tio många gånger. Vet inte om du har en egen regelbok man ska följa? För bryter man mot minsta lilla regel så blir det ett jävla liv. Vem fan bryr sig om att jag drar tio minuter innan? VEM? Sätta mig vid data kan jag göra hemma. Och sen att du ska springa och skvallra, nu gör hon si och så och gud vet vad. Fuck that! Jag blir tokig på dig! Säg inte att ni vet hur jag känner eller att ni förstår. För ni har ingen jävla aning om hur det här är. Ingen aning om hur det känns att vakna upp och börja varje dag med att inse att det är ännu en dag utan honom. Ännu en dag.. Vi är inte barn, vi går inte på ett dagis. Eller jo det gör vi faktiskt för hela stället är som ett tragiskt dagis. Hjärngympa, gemensamma promenader och koka soppa på en spik? Vad var det som gick fel? Bara för att vi kanske har gjort annorlunda val än vad en svensson gjort, bara för att vi har användt saker som är mindre bra i era ögon SÅ ÄR VI INTE DUMMA! 

 

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards