Frida LK

Alla inlägg den 17 december 2010

Av L Keinström - 17 december 2010 19:53




Hemma i lilla Byske igen! 

Flyget var drygt 40 minuter försenat men det gick ju iaf. Jag lyckades träffa på S på arlanda.. hur stor är chansen? Ingen alls. Men det var trevligt förutom att tjejen pratade i ett, värre än mig alltså.. lätt huvudvärk, JA! När vi sitter där på planet så börjar vi prata om Orgasmer.. låter konstigt men om ni förstod sammanhanget så är det inte alls så konstigt, iaf så kläcker S ur sig "Man förstår ju nästan hororna" Jag tittar snett på henne och svarar "Det finns nog inte en enda hora som är hora för att hon vill få flera orgasmer på en dag" S kollar på mig och säger "nähe, varför är man hora då?" Jag tror hon skämtar med mig men svarar "Förmodligen för att dom vill ha ihop pengar" hon tittar på mig och svarar "JA men då kan dom väl skaffa sig ett jobb!" Jag dör av skratt och inser att hon verkligen inte skämtar med mig även fast hon säger det typ 5 minuter senare... det är roligare än vad det låter! Hur som så har jag hunnit träffa Nadia en sväng!!! Och nu är jag hemma i mitt rum i lilla Byske.

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards