Frida LK

Alla inlägg den 2 december 2010

Av L Keinström - 2 december 2010 18:13



Hej min vän,
Det var inte igår.
När jag kände hur du kramade mig, höll om mig.. då släppte jag allt.
Jag lät dig krama mig, hålla om mig.. Jag kände tillomed ditt kroppsspråk som sa att 
varenda liten grej kommer bli okej. Åh om jag ändå kunde förklara hur jag har saknat dig.
Jag minns inte första gången vi träffades men samtidigt minns jag den, Du var så vacker, vi mådde så bra ihop. 
Du har öppnat många dörrar och även om du har gjort det svårt en hel del gånger eller du.. nej det är jag som
gjort det svårt. Du svek mig fan inte en enda gång! Det var jag som svek dig.. förlåt mig! 
Jag ska inte svika dig igen, jag hälsar bara inte på lika ofta om förut. Vi kommer att träffas
fler gånger, det vet jag. Det lovar jag dig. 


Hej min vän,

Det var inte igår.

När jag kände hur du kramade mig, höll om mig.. då släppte jag allt. Jag lät dig krama mig, hålla om mig.. Jag kände tillomed ditt kroppsspråk som sa att varenda liten grej kommer bli okej. Åh om jag ändå kunde förklara hur jag har saknat dig. Jag minns inte första gången vi träffades men samtidigt minns jag den, Du var så vacker, vi mådde så bra ihop. Du har öppnat många dörrar och även om du har gjort det svårt en hel del gånger eller du.. nej det är jag som gjort det svårt. Du svek mig fan inte en enda gång! Det var jag som svek dig.. förlåt mig! Jag ska inte svika dig igen, jag hälsar bara inte på lika ofta om förut. Vi kommer att träffas fler gånger, det vet jag. Det lovar jag dig. 


X

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards