Frida LK

Alla inlägg den 1 januari 2009

Av L Keinström - 1 januari 2009 01:41

hej hallå alla festare!



Min kväll jar varit speciell, jag är full, eller full ? VÄLDIGT ONYKTER jag kaske ska säga1  E&D ligger redan i sängen, Tack för alla ni som gjorede det här till en bra kväll, eller till en bra början av kvällen iaf, Det gick lite snett, men kom jävligt bra överens med Johan.. och i övrigt så blir ajg så less.. usch fy och blä vad njag blir less på allt sånt där.


  



Hej älskling,

jag saknar dig... det kommer jag säkert skriva

flera gånger. Som sagt så saknar jag dig väldigt

mycket, jag kan inte ens fatta att det gått 7

månader, sju långa månader, tiden har gått så

fort. Jag önskar att tiden hade gått saktare så

jag hade kunnat umgås med dig mer, tänk om

jag hade vetat, tänk om? jag saknar dig, jag

älskar dig min ängel, tårara var nära idag men

jag klarade det. Jag hoppas det var du som sa

åt mig, att det var du som la din hand på min

axel, Jag ger aldrig upp om dig. Jag kommer

alltid älska dig!

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards