Frida LK

Alla inlägg den 25 januari 2009

Av L Keinström - 25 januari 2009 20:23


det slog mig när jag faktiskt stod och duscha... vad är det som händer med alla människor, ingen är felfri men det finns en gräns tror jag eller? Om alla ni sköter erat eget så ska jag försöka sköta mitt, jag behöver ingen övervakare som berättar för mig vad jag gjorde och inte gjorde. Jag klarar mig.. Sen finns det dom bättre och sämre perioderna, som den här perioden är en trött period, de enda jag gör är att sova.. jag sover, vaknar, går till skolan, kommer hem, sover, vaknar, äter, sover, går till skolan.. dag in och dag ut.. Jag ska faktiskt ta och sova nu tror jag! Tror jag håller på att bli förkyld också, men enligt en del så är jag ju sjuk hela tiden så puss på er!





Jag skämtar bort det,

På utsidan fylls det på skratt.

På insidan fylls det med tårar.

Jag vill ha dig nu som jag hade

dig förut. Jag saknar dig.

Av L Keinström - 25 januari 2009 15:12

Hej, dålig uppdatering som vanligt...



Idag är jag hemma och jag ska äta så det

räcker för flera människor ;P haha...

Har inget att skriva som vanligt, är trött
så ta hand om er :)




Det spelar ingen roll vad ni säger eller hur ni gör.

För ni vinner inte, jag tänker inte låta er vinna.

När jag står där och är bättre än er så ska jag spotta

och trampa. Så får ni känna hur det var att vara jag.


Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards