Frida LK

Alla inlägg den 4 januari 2009

Av L Keinström - 4 januari 2009 22:07

Nu har jag suttit och skrattat för mig själv och tänkt tillbaka på hur snabbt det har gått, vad fan det känns som att de var förra veckan jag just hade kommit hem från Matilda och var jätte bakis, men nej det var för 370 dagar sen eftersom det är den 4:e idag och de var skottår 2008. 370 dagar har bara försvunnit, snart blir jag gammal och kommer att dö! haha nej men där lät jag väl lite väl drasisk, men ungefär är det.. tiden bara försvinner. Under 2008 så har jag hunnit med en hel del. tänkte försöka skriva det jag kommer ihåg.


+ Skaffat pojkvän

+ Träffat nya människor

+ Tillbringat ännu en sommar med båt och camping

+ Lärt känna nya människor

+ Skaffat egen lägenhet

+ Fyllt 18

+ Träffat alla mina syskon

+ Festat

+ Varit på krogen

+ Träffat människor man nästan aldrig träffar. 

+ Varit i;

- Stockholm

- Rimbo

- Turkiet

- Kiruna

och massa mer ställen men.

Och TUSEN saker mer men de blev stilla i hjärnan

    


- Tappat kontakten med allt för många.

- Blivit dumpad

- En nära vän gick bort

- Hamnat i bråk


Och tusen till saker!


  

Det var väl det, orkar inte lägga in bilder från 2008.

Det är alldeles för många bilder, kommer bli tokig för

det kommer försvinna osv. Och nu är det ett nytt år

och jag hoppas verkligen att det blir bättre än 2008.

det var mycket medvind men motvinden gjorde så

man tappade all kraft man hade. Så välkommen 2009!

   

Av L Keinström - 4 januari 2009 01:50


Jag känner mig ju verkligen på topp just nu?
Jag borde gå och sova, men nu kommer det hära

"borde" och det är antingen eller. så det blir borde.

Jag skriver här också så som jag skrev i andra bloggen,

Otrohet. Jag blir tokig på det ordet just nu,

men ändå skriver jag om det...Jag har diskuterat

med min kära kusin och jag har kommit fram till att

vi har HELT olika åsikter om den saken! Så nu vill

jag höra era åsikter om otrohet? Var går gränsen?

  




jag blir trött på att höra en del saker, som att det

var JAG? vad då jag? jag, jag, jag? Hur när och vad?

Känns ungefär som att snart börjar stockholmarna (tex)

klaga på mig för att dom tappade ett ägg i golvet...

För det spelar snart ingen roll vad jag än gör så blir det

till mitt fel, men det händer faktiskt att jag gör rätt

nån gång då och då! Jag önskar att jag hade pengar,

nej dom är i princip slut, har jag råd till mat Januari

månad så ska jag vara GLAD! Jag vill ha pengar så jag

kan åka bort härifrån, bara andas ut ett litet tag?

Och på ja när vi nu börjar skolan så ska jag ta tag i

praktiken direkt! Jag ska försöka fixa uppe i kalla

norrland - Kiruna. Så jag får vara med Evelina, David

och min kärlek lite mer! Nu ska jag fortsätta skratta

åt mig själv om hur trög jag kan vara ibland :D haha

Tack och hej!

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards