Frida LK

Alla inlägg den 3 januari 2009

Av L Keinström - 3 januari 2009 12:20

Nu känner jag mig mycket bättre,

tog just en snus, haha, eller två st.

Det är mini gbg rapé.. haha lite roligt.

Jag ska ut och gå en sväng strax innan

vi åker, måste ut så jag inte somnar

medans jag sitter här. Min bror vill ha

datorn, han kommer lite då och då och

tittar vad jag gör, Just nu lyssnar jag på

Walking on sunshine! ;P haha skön låt!


Jag har inga bilder nu men jag kan ju börja

och skriva vad jag köpt och vad jag har fått

nu när jag varit här uppe i norr ;P hah


Köpt.

     

- 2st tubklänningar. 

- 2 par trosor

- 1 bh

- 1 par skor

- 1 tublinne


Det var nog allt jag köpt.


 Sen har jag fått


- tofflor (mommo)

- Mascara (mommo)

- Toalett sak (mamma)

- Gardiner (mamma)

- Klänning/linne (Evelina)


Tack så mycket för sakerna!

Jo just ja glömde skriva vad jag mer fick


- Ont i höger arm, fel i armbågen (Emil)




Anna Sofia Evelina Henriksson

Jag älskar dig!

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards