Frida LK

Direktlänk till inlägg 29 juli 2009

Mcdonalds!

Av L Keinström - 29 juli 2009 01:26



Lång dag kan jag ju lugnt säga!

Dagen började med att jag och Linda blev väckte av min syster vid 9tiden. Fixade oss och klädde på oss och sen drog vi in till norrtälje. Jossan släppte av oss på busstation och jag och Linda gick till garderoben och hittade jeans för 50:- jävla billigt men de var inte så super snygga jeans precis så vi gick in på HM! Hittade en tuptop/tubklänning, dock lite stor men vad fan det funkar och Linda hittade ett par skor som hon är osäkra på! :P Gick över till Lindex och hittade några örhängen som jag köpte. Fick hämtning av Jossan åkte till mcdonalds och jag käkade hamburgare så jag trodde jag skulle spy eller ja jag gick på toa och de var nära ögat alltså.. haha,. slutade med att jag fick slänga en halv hamburgare men då hade jag redan ätit en chees och en kycklingburgare! SVIN gott.. åkte hem och jag somnade i bilen. Kom hem och jag var iprincip död.. jag och Linda hade INGENTING att göra meen sen började vi spela kort och hon var stressad, HELVETE säger jag bara, de gick undan... hann för fan inte ens blunda så hade hon tagit upp högen, sorterat och lagt ut kort på bordet! Hannah och Cissi kom och spelade svartepetter och finns i sjön! Efter det stod jag och Linda och hejade på kebaben... och vi fick med oss syster så tre tjejer mot en kille, haha gubben i huset kunde inte göra så mycket än att gå med på det, så jag tog på mig andra kläder drog på mig nytt smink eftersom jag hunnit ta bort det... och sådär så var vi iväg. Kom dit och vi beställde pizza och jag och linda fick en cider var ,Roger och Nanne satt redan där sen kom Peter och Bengan och pratade på... sen kom någon Linus och hans syster Linda som vi troligtvis ska ut med på fredag i norrtälje! Fan vad kul! Hon var hur trevlig som helst och jag tog hennes nummer.. ja iaf så fick jag och Linda tre cider var och efter mycke skratt och snack om norrlänningar så gick vi hem, fortsatte med några cider/öl här hemma och kortspel ute i solen! Linda fick spela sitt älskade rutersju! Jaa jag blev väl onykter, inte mycket mer än det, började känna här för kanske tre timmar sen att det yrade till lite men de fick räcka för ikväll! Riktig trevlig kväll. Nu sitter jag och Linda och spelar Bloons.... skit arga är vi båda två för det GÅR verkligen inte! LINDA klarade det! WOOOOWW. nu är hon på samma bana som mig och den GÅR inte att klara, eller jo går men den är fan i mig SVÅR.. helt otroligt, nu sitter Linda och hejar på sig själv men de går inte riktigt! Imorgon blir det förhoppningsvis SOL så då åker vi ner till bryggan och badar och solar! Sen på torsdag blir det Kista! råånice och på söndag blir det jobba! helt seriöst jag har fått ett jobb här nere eller jobb, för en dag men vad fan SÅ mycke mer än vad jag har fått där uppe i skiiiiiithögen! haha jaa nu ska jag spela så tjing! ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av L Keinström - 2 december 2018 20:13

6 månader har gått sen vi sa hejdå. Det värsta hejdå i mitt liv. För vi var där tillsammans, bara du och jag som hade tiden att prata och skratta. Tiden att förlåta varandra innan du tog ditt sista andetag. Paniken som jag kände då fick mig att spr...

Av L Keinström - 10 juli 2018 23:56

Det är som ett stormigt hav.Ibland slår det till så kraftigt och plötsligt och lika plötsligt blir det lugnt igen. Lugnet har jag inga problem med, det är de kraftiga.Vet bara inte riktigt hur man ändrar vädret mitt i en storm.Tills dess att jag ve...

Av L Keinström - 22 juni 2018 00:04

    För precis ganska exakt fem år sedan så gav vi varandra en godnattkram och pussades som vi brukade göra. Du bad mig att väcka dig för du skulle och jobba. Självklart gjorde jag det. Jag försökte iaf.  Tänk om vi hade vetat kvällen innan att d...

Av L Keinström - 27 augusti 2017 14:14

Ibland så är inte saker rätt.Rätt ofta, men ibland är det mer än inte rätt, mer än fel. Men jag är glad och tacksam över alla råd du gett mig, verkligen tack! Men det gör mig väldigt ledsen att din lilla tjej inte får växa upp med dig, samti...

Av L Keinström - 10 augusti 2017 16:30

      Oj vad vi hade firat om du hade varit här! Tack för att du för 7 år sedan idag gjorde min jobbiga dag till en helt underbar dag, en dag jag får minnas med glädje varje år, så länge jag lever.Jag är dig evigt tacksam för allt Emma! ...

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards