Frida LK

Alla inlägg den 10 juli 2009

Av L Keinström - 10 juli 2009 13:57



Har just kommit hem från stan.

Jag mår ja jag vet inte haha herregud säger jag bara!

I måndags gick jag, nadia, Capulla och pojkarna hem till dom och drack och chilla sen gick jag och nadia och pojkarna hem till mig och käka plättar och såg film,

  

I tisdags kom Camilla, Janina, Nadia, Linda och pojkarna och vi chillade hemma hos mig....



I onsdags var alla sega så vi gjorde exakt INGENTING

  


Och igår chillade vi hos mig och Cec var också med, mycket trevligt! vaknade imorse av världens huvudvärk och mitt finger är cp... super bra!

Jag och Janne åkte till stan med hennes far, de gick undan och jag njöt =)

In till stan och fixa massa saker, och sen hem och nu när jag kom hem hittade jag en lapp på dörren, VÄLDIGT gulligt!

  

Nu åker vi hem.

Det var kul =)

Sees igjen snart



  


Puss från pojkarna <32


  

P.S C & J <3


Jag har haft hur kul som helst! Jävla synd att dom drog redan idag och vi sa som aldrig hejdå heller men men det är så det är helt enkelt, NU väntar de ROLIGA jobbet att STÄDA, fyfan vad tråkigt! men men har inte så mycket till val precis.


Ha det bra pojkar vi ses snart igen! :)

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards