Frida LK

Alla inlägg den 31 juli 2009

Av L Keinström - 31 juli 2009 21:07



JimpaBoy ville inte festa ikväll efter många om och men så ville han ÄNDÅ inte :( Så ja och Linda har varit på pressbyrån och handlat Godis och SommarChips. Imorgon är det Kentas så jag och Linda ska väl dit men eftersom super roliga gubben i huset inte alls är rolig så lär inte han följa med... ja iaf så åkte vi förbi och kollade var JimpaBoy bodde! Nya banan plan4 tror jag det var ;) Såå har vi lite och göra så kanske vi springer och spejar på han! haha , näee hoppas att Marcus kommer förbi iaf och säger Hej :) Nu sitter jag och ser på Bröllop och Jäkelskap och Linda är på toa och ja jag vet inte , kanske duschar? Nu ska jag fortsätta se på galenskapet! ;P


Av L Keinström - 31 juli 2009 16:48



Tjooo

Har nyss kommit hem från Kista, har varit en helt perfekt shoppingdag, REA överallt! Åkte iväg vid halv 11 imorse och var där kanske halv 12 eller något sånt, sen började jag och Linda våran shoppingdag på SALT och så fortsatte vi till HM Lindex Cubus Bikbok VeroModa Gina osv... hittade iaf


Jeans Shorts - SALT

Jeans Leggings - SALT

Brun väska - HM

Svart kofta - Cubus

Vita tygskor - Din Sko

Svarta örhängen - Ur&Penn

Rosa Linne - Gina

och lite mat såklart!


Linda fyndade också lite små saker

Blåa jeans - SALT

Jeans Leggings - SALT

Vita skor - Din sko

Jeans shorts - VeroModa

och nu till det bästa

Ett halsband på Gina för 19 kronor hade kostat 400kr.

Och tre burkar på ICA tio kronor styck!


Vi är båda nöjda och glada men snart är vi rastlösa igen!

Nu ska jag tända en till cigg och njuta av solen bakom molnen.

Jajustja min syster har klippt sig och blev skitsnygg!

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards