Frida LK

Alla inlägg den 26 juli 2009

Av L Keinström - 26 juli 2009 23:23



Tjoohooo

nu sitter jag och linda i bussen påväg till stockholm.. haha SKIT KUL .. eller så inte.. det är HUR varmt som helst i bussen och gubben framför mig viker ner sätet hela tiden så jag sitter med datorn som ett CP... Breve Linda sitter en kille som hon mer än gärna vill leka med ! :) Nu är vi i Timrå och vi väntar på rökpaus som är HALV JÄVLA TRE... EN rökpaus på hela bussresan ... HEJA NORGE ! Jag och linda har sett Baksmällan, trodde den skulle vara bättre än vad den var! Nu sitter vi och pratar med vår "kära" vän Camilla som jaa guuud jag blir tokig snart, Linda sitter och småsjunger och spanar in sin nya lekkamrat i BUSSEN ;) WOOOHOOO! Direkt jag nämner Lindas nya kamrat så skrattar hon så där gulligt som ett litet barn eller som man gör när man är nykär! WIIIHOOOOWW haha nu åker vi förbi STATOIL DE NI ERA JÄVLAR ! ;)

Av L Keinström - 26 juli 2009 02:50



alltså jaa jag vet inte riktigt vad jag ska säga kanske HAHAHAHHAHAHAHA något sånt iaf.. hahah jaa det är patetiskt och helt sjukt och jaa gud vet vad! Skämt hit och dit, satte dit upp och ner ! Jaa tragiskt helt enkelt, hade jag velat hade jag gjort det för LÄNGE sen och då menar jag LÄNGE sen men jaa det vore bara fruktansvärt DUMT av mig att göra något sånt så jag skulle inte göra något meen TRO vad du vill och eller du ni allihopa idioter där ute tro vad ni vill för jag vet att jag inte har gjort något fel så vi ses någon dag! det är baraaaaa PINSAMT :)

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards