Frida LK

Alla inlägg den 25 juli 2009

Av L Keinström - 25 juli 2009 02:19



  

Tiden bara springer iväg, du har blivit så sjukt stor nu lillan!

Grattis på 8:årsdagen, hoppas den blir underbar!
Vi ses på måndag Sis, glöm aldrig bort att jag älskar dig!







Av L Keinström - 25 juli 2009 01:59


Det började just regna när jag gick ut och rökte så jaa.. för tredje gången idag eller något som de regnar.. de där jävla regnet... gissa vad jag äter? glass och jordgubbar.. alltså det är så gott och så mycket sommar! Har suttit och kollat på Sex and the city filmen! jag är efter med alla filmer, JAG VET! den filmen var faktiskt bra och när jag sitter och ser på filmen så känner jag hur jag blir blöt om kinden, då rinner det några tårar, och varför vet jag inte? haha jaa knaasssss! Linda och Camilla har typ gått och lagt sig redan :O jag vet inte riktigt vad som händer! Ikväll har vi spelat Wiii, bowling... camilla alltså ja sex strike i rad! helt sjukt hon bara kastar och de blir strike HELA tiden så det lär jag och Linda få höra en tid framöver nu ;) Jag har verkligen inget intressant att skriva om i min blogg men det är ett bra tidsfördröj iaf! Nu ska jag slå igång scrubs och lägga mig i sängen!

  

        

     

Jag minns det som igår,

fast det redan gått ett år.
För en sekund så fanns du här.
Jag kan se dig framför mig,

i mina tankar ser jag dig.
Och om du ändå vore här.

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards