Frida LK

Alla inlägg den 3 juli 2009

Av L Keinström - 3 juli 2009 21:04



   

Nu sitter jag, Janne, Camilla och Nadia hemma hos mig och chillar, ska nog dra ner snart och vara med Freddy och chilla.. Skål på alla glada människor, nog för att det bara är jag som dricker av vi fyra... Tjingtjong!

Av L Keinström - 3 juli 2009 00:38


SÅDÄR då försvann allt jag hade skrivit, men jag får väl börja om!



Jag och Nadia var på bianco en sväng idag och drack en cider, för mig blev det två. Jag var onykter när jag kom hem och haha ja herregud. Drog ner på campingen och träffa nå umebor och vi spela kort och tjollra på. Jag och Nadia tog oss ett dopp i havet, och de var riktigt varmt! Efter det gick jag och Nadia med pojkarna ner till stranden och vi fick oss en hel del skratt. Vi tog våra vältränade kroppar och spelade fotboll mot typ 10 små norskar som var jävla bra! Efter de träffade jag och Nadia Kamilla och Elise och vi tog oss ett dopp. Jag och Nadia tog våra blöta kroppar och var påväg hem men sa Hej till L före och påvägen träffa vi N som vi bestämde att vi skulle väcka imorgon haha, söta pojke!


                         

            

Nu till årets skam, eller årets, det är verkligen en skam för ja för alla. Kan någon människa förklara för mig HUR en 20åring kan helt seriöst bete sig som en 11åring, jag får det verkligen inte att gå ihop och hur man sen förnekar något som inte alls är en sån stor sak? Alltså det är så pinsamt, så patetiskt och ja gudarna vet vad! Till alla er föräldrar UPPFOSTRA era barn för ni vill fan i mig inte ha en unge som är en skam, en stor äcklig idiot!  Du är en patetisk idiot och en STOR skam för alla levande varelser!



            

Sex är Sex!

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards