Frida LK

Direktlänk till inlägg 27 juli 2009

Hon är så söt när hon sover!

Av L Keinström - 27 juli 2009 01:51

Tjenare =)
sitter i bussen och jag är vaken ja bara jag typ, Linda vaknade nyss till men hon ligger och sover på min axel eller vilar iaf :)  Snart är de rökpaus igen tror jag, fick oss en rökpaus i sundsvall HUR skönt som helst, tänkte berätta om en SJUK sak som hände i bussen hahah ...

de var rökpaus i sundsvall sen hoppade det på nya folk, och så var det en tjej och en kille utanför bussen som bara gått ut och tagit luft. Så kommer en mamma och hennes dotter och sätter sig ner på DERAS plats i bussen och så kommer tjejen och killen in i bussen och säger " ursäkta vi sitter här " då säger mamman " Näee nu sitter vi här, vi har faktiskt också betalat lika mycket som er " så säger tjejen och kille " Ja men vi har våra grejer där .. då säger mamman " jaha men nu sitter vi här, vilka grejjer ? " då svarar dom, ja men vi har lagt grejer där så man vet att de är upptaget ... sen börjar andra på bussen säga " men snälla dom satt ju där " hon bara " NÄE nu sitter vi här ni kan sitta Någon annanstans! " Till slut säger dottern " mamma kom vi går " mamma tar sina grejer och går därifrån och är skitsur!

    

  

Haha jaa jag och Linda skrattade åt händelsen! haha kärring :)

Linda är så söt när hon sover, hon är som en liten flicka så söt så!

Lindas lekkamrat sitter på andra sidan mittgången och sover och min lekkamrat sitter snett bakom mig och sover .. så söta ! :D haha

alltså jaa jag kan ju skriva lite om min vän som är väldigt snäll och söt och är kär i NN! eller kär är fel uttryck BEROENDE är rätt ;) haha.. näee jag har tråkigt och ont i min jävla stjärt... alltså ja jag kan ju som inte sätta mig upp för då stör jag Lindas skönhetssömn! haha Näee efter rökpausen som skulle vara vid halv tre - tre ska jag försöka sova litegrann! Hoppas ni har det bra där hemma! TJIINGTJONG :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av L Keinström - 2 december 2018 20:13

6 månader har gått sen vi sa hejdå. Det värsta hejdå i mitt liv. För vi var där tillsammans, bara du och jag som hade tiden att prata och skratta. Tiden att förlåta varandra innan du tog ditt sista andetag. Paniken som jag kände då fick mig att spr...

Av L Keinström - 10 juli 2018 23:56

Det är som ett stormigt hav.Ibland slår det till så kraftigt och plötsligt och lika plötsligt blir det lugnt igen. Lugnet har jag inga problem med, det är de kraftiga.Vet bara inte riktigt hur man ändrar vädret mitt i en storm.Tills dess att jag ve...

Av L Keinström - 22 juni 2018 00:04

    För precis ganska exakt fem år sedan så gav vi varandra en godnattkram och pussades som vi brukade göra. Du bad mig att väcka dig för du skulle och jobba. Självklart gjorde jag det. Jag försökte iaf.  Tänk om vi hade vetat kvällen innan att d...

Av L Keinström - 27 augusti 2017 14:14

Ibland så är inte saker rätt.Rätt ofta, men ibland är det mer än inte rätt, mer än fel. Men jag är glad och tacksam över alla råd du gett mig, verkligen tack! Men det gör mig väldigt ledsen att din lilla tjej inte får växa upp med dig, samti...

Av L Keinström - 10 augusti 2017 16:30

      Oj vad vi hade firat om du hade varit här! Tack för att du för 7 år sedan idag gjorde min jobbiga dag till en helt underbar dag, en dag jag får minnas med glädje varje år, så länge jag lever.Jag är dig evigt tacksam för allt Emma! ...

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards