Frida LK

Direktlänk till inlägg 8 juli 2009

perfekt!

Av L Keinström - 8 juli 2009 12:45



Det var helt klart en perfekt kväll igår,

Började med att jag åkte bil med LiLi, drack en cider och bara chillade =)

Kom hem och Niclas och Co hade kommit så vi sjöng medans Niclas spelade gitarr och hade det mysigt, dansade och sjöng och skrattade och ja, jag hade hur kul som helst =) Jag och LiLi körde ölspelet för oss själva, " Skål, Hej Niclas Frida vill ha du vet vad " haha, efter massa prat och skratt kom även några tårar, OVANLIGT nej, men så cp som jag var så börja jag skratta som någon annan ja jag vet inte vad. Vem blev fullast? Jo jag som vanligt, Janne och Frank sov vid datorn, Niclas och Camilla sov i mitt rum och jag, Nadia och Erik som i stora sängen! haha alltså, Erik och Nadia hade kuddkrig och jag låg där i mitten och bara blundade och kände mig som ett litet barn igen, jag var så trygg på något konstigt sätt, Vi somnade iaf till slut och jag och Erik hade tydligen snarkat i kapp så Nadia kunde inte sova sen hade jag sparkat ner henne från sängen och grejer, så hon sov i soffan i slutändan, vaknade upp imorse av att jag hade hela sängen för mig själv och så trodde jag att Niclas hade dött så jag sprang in till mitt rum och kolla och han levde! SKÖNT! Började städa, ja städa det var sylt och ost över hela köksbordet, Niclas vaknade och han var bakis haha stackarn! Jag började tagga igen där vid typ elva imorse, slog igång musiken och sprang omkring, gick ner och handlade ciggar och nu sitter jag här, ska dra till Janne om en liten stund, eller ja kanske en timme, får se när det blir. men men tack allihopa för igår, det behövdes!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av L Keinström - 2 december 2018 20:13

6 månader har gått sen vi sa hejdå. Det värsta hejdå i mitt liv. För vi var där tillsammans, bara du och jag som hade tiden att prata och skratta. Tiden att förlåta varandra innan du tog ditt sista andetag. Paniken som jag kände då fick mig att spr...

Av L Keinström - 10 juli 2018 23:56

Det är som ett stormigt hav.Ibland slår det till så kraftigt och plötsligt och lika plötsligt blir det lugnt igen. Lugnet har jag inga problem med, det är de kraftiga.Vet bara inte riktigt hur man ändrar vädret mitt i en storm.Tills dess att jag ve...

Av L Keinström - 22 juni 2018 00:04

    För precis ganska exakt fem år sedan så gav vi varandra en godnattkram och pussades som vi brukade göra. Du bad mig att väcka dig för du skulle och jobba. Självklart gjorde jag det. Jag försökte iaf.  Tänk om vi hade vetat kvällen innan att d...

Av L Keinström - 27 augusti 2017 14:14

Ibland så är inte saker rätt.Rätt ofta, men ibland är det mer än inte rätt, mer än fel. Men jag är glad och tacksam över alla råd du gett mig, verkligen tack! Men det gör mig väldigt ledsen att din lilla tjej inte får växa upp med dig, samti...

Av L Keinström - 10 augusti 2017 16:30

      Oj vad vi hade firat om du hade varit här! Tack för att du för 7 år sedan idag gjorde min jobbiga dag till en helt underbar dag, en dag jag får minnas med glädje varje år, så länge jag lever.Jag är dig evigt tacksam för allt Emma! ...

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards