Frida LK

Alla inlägg den 28 januari 2011

Av L Keinström - 28 januari 2011 10:33




 
 
Det handlar inte om dig på något sätt.
  
Men det här med otrohet.
Det finns överallt, öppnar du "fel" dörr i fel stund så kan du lätt
bevittna en otrohet.
 
 
Jag älskar dig mer än allt annat men jag har varit otrogen.
Jag vet inte om det bara är jag som tycker att den meningen INTE riktigt
passar ihop.  
 
 
Förlåt, kan ett förlåt läka den smärtan som man känner när man får veta
att den man älskar varit med någon annan?
 
 
Jag har förlåtit, dum som jag var.
Jag har även varit "den andra" en del gånger utan att ens veta om det.
Ska jag berätta det för den och den tjejen att deras killar varit otrogna?
Ibland har jag bara sån lust för annars kommer det aldrig att komma fram.
Men jag vill inte förstöra för andra, det är det sista jag vill.
Men samtidigt, vem fan vill leva i ett förhållande där det inte existerar någon ärlighet?
 
Jag var full, jag var dum, jag tänkte inte. 
Ja det finns många ursäkter, men finns det någon ursäkt som är tillräckligt bra?
 
 
Bara för att man har förlåtit så betyder det inte att man har glömt.
Det betyder inte heller att man litar på den människan för att man har förlåtit.
 
Hur kan man lita på sin partner om man väljer att förlåta och fortsätta? 
Det tar tid att bygga upp ett förtroende. 

Det här med otrohet.

Det finns överallt, öppnar du "fel" dörr i

fel stund så kan du lätt bevittna en otrohet.  

Jag älskar dig mer än allt annat men jag har varit otrogen.

Jag vet inte om det bara är jag som tycker att den meningen INTE passar ihop. 

Förlåt, kan ett förlåt läka den smärtan som man känner

när man får veta att den man älskar varit med någon annan?  

Jag har förlåtit, dum som jag var.

Jag har även varit "den andra" en del gånger utan att ens veta om det.

Ska jag berätta det för den och den tjejen att deras killar varit otrogna? 

-

Ibland har jag bara sån lust för annars kommer det aldrig att komma fram.

Men jag vill inte förstöra för andra, det är det sista jag vill. Men samtidigt,

vem fan vill leva i ett förhållande där det inte existerar någon ärlighet?

Jag var full, jag var dum, jag tänkte inte. Ja det finns många ursäkter,

men finns det någon ursäkt som är tillräckligt bra?

-

Bara för att man har förlåtit så betyder det inte att man har glömt.

Det betyder inte heller att man litar på sin partner för att man har förlåtit.  

-

Hur kan man lita på sin partner om man väljer att förlåta och fortsätta? 

Det tar tid att bygga upp ett förtroende. 


Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards