Frida LK

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av L Keinström - 22 januari 2011 13:14



 
 
Jag bad dig aldrig välja.
Jag berättade bara sanningen.
Men jag bad dig aldrig någonsin att välja.
 
Men att du skulle göra så här trodde jag inte.
Det spelar ingen roll att jag är vuxen.
Tror du att all smärta försvinner när man är vuxen?
Smärtan försvinner inte oavsett ålder.
 
Allt jag ville var att du skulle tro på mig.
Bry dig om mig, älska mig.. bara lite iallafall.
 
Trots det psykiska, det fysiska, så har jag aldrig slutat älska dig.
Du är en del av mig. 
  
Jag önskar jag kunde slå mig fri från dig,

RaderaD ddig. 

Dad



Jag bad dig aldrig välja.

Jag berättade bara sanningen.

Men jag bad dig aldrig någonsin att välja.   

-

Jag trodde bara inte att du skulle göra så här.

Det spelar ingen roll att jag är vuxen.

Tror du att all smärta försvinner när man är vuxen?

Smärtan försvinner inte oavsett ålder.  

-

Allt jag ville var att du skulle tro på mig.

Bry dig om mig, älska mig.. bara lite iallafall.  

-

-

Trots det psykiska, det fysiska, så har jag aldrig slutat älska dig.

Du är en del av mig.   
-

Jag önskar jag kunde slå mig fri ifrån dig,

Radera dig.


Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards