Frida LK

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av L Keinström - 15 januari 2011 16:25





 
Älskling, vad fan är det som händer?
Det tog verkligen ont i hela mig att se dig sådär.
Ännu mer trasig än vad jag lämnade dig, vi skulle ju hålla ihop.
Vi skulle aldrig lämna varandra. Jag saknar oss. 
Jag behöver dig, jag vill ligga med dig i sängen igen med hundra rosenblad runt om oss och bara gråta i varandras armar.
Snart packar jag min väska och följer dig vart du än går för så länge jag ser att du har det bra har jag det bra.
 
 
Jag skulle banga om du banga allt - €
Jag älskar dig!

Älskling, vad fan är det som händer?

Det tog verkligen ont i hela mig att se dig sådär. Ännu mer trasig än vad jag lämnade dig, vi skulle ju hålla ihop. Vi skulle aldrig lämna varandra, Jag saknar oss. Jag behöver dig, jag vill ligga med dig i sängen igen med hundra rosenblad runt om oss och bara gråta i varandras armar. Snart packar jag min väska och följer dig vart du än går för så länge jag ser att du har det bra har jag det bra. Jag älskar dig!



-


Jag skulle banga om du banga allt -


X

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards