Frida LK

Alla inlägg under mars 2011

Av L Keinström - 7 mars 2011 10:15


 


Jag var faktiskt nervös för att du skulle komma.
Jag hade ingen aning om vilka känslor som skulle komma fram.
Men till min förvåning så kände jag ingenting.
Du var mitt allt en gång och självklart saknar jag min vän.
Men med några få ord så fick du mig att gå vidare.
Jag släppte allt, orkade inte med en sekund till av skit.
 
Får inte glömma nämna att jag har haft en väldigt fin människa
vid min sida men ändå så långt bort som har hjälpt mig otroligt mycket.
Att slå sig fri från någon som står en närmast hjärtat är inte det enklaste.
 
Vi har tusen minnen tillsammans och en del av dom 
ligger nära hjärtat och kommer troligtvis alltid göra det.
Tack för allt det bra men också för det dåliga.
Dina misstag och dina felsteg gjorde mig bara starkare.
 
När vi sa hejdå så kände jag att det var hejdå på riktig.
En del av mig kommer alltid sakna dig.

Jag var faktiskt nervös för att du skulle komma.

Jag hade ingen aning om vilka känslor som skulle komma fram. Men till min förvåning så kände jag ingenting. Du var mitt allt en gång och självklart saknar jag min vän. Men med några få ord så fick du mig att gå vidare. Jag släppte allt, orkade inte med en sekund till av skit.  

Vi har tusen minnen tillsammans och en del av dom ligger nära hjärtat och kommer troligtvis alltid göra det. Tack för allt det bra men också för det dåliga. Dina misstag och dina felsteg gjorde mig bara starkare. När vi sa hejdå så kände jag att det var hejdå på riktig. Men en del av mig kommer alltid sakna dig. 

Får inte glömma nämna att jag har haft en väldigt fin människa vid min sida men ändå så långt bort som har hjälpt mig otroligt mycket. Som fick mig att tro på mig själv. Att slå sig fri från någon som står en närmast hjärtat är inte det enklaste.


Av L Keinström - 5 mars 2011 10:45



Varje sekund med dig är unik.


Tänkte bara berätta för er hur fin tjej jag har i mitt liv.

Vi ses alldeles för sällan men när vi ses är det som om vi sågs igår, fast vi har tusen saker att prata om. Pratar i mun på varandra och gör det vi är bäst på; fuckar världen tillsammans. Jag är verkligen glad att vi kommit varandra så nära som vi kommit varandra. Jag vet precis hur du fungerar och du vet hur jag fungerar. Mår du dåligt, mår jag dåligt. Min kärlek till dig är enorm! 

Av L Keinström - 4 mars 2011 12:15


 
 
Du ringde och sa att jag skulle sätta mig på en buss in till stan för vi skulle åka en sväng.
Jag kommer ihåg hur jag sprang omkring hemma och försökte hitta några kläder, lämpliga kläder.
Varma men ändå kalla. Man visste aldrig var man hamnade med dig eller hur det slutade så bäst att vara
på den säkra sidan.  
 
 
Minns också hur jag lyckades låna lite pengar så vi skulle klara oss.
Det handlade aldrig om att jag skulle klara mig det handlade om att vi skulle klara oss.
Iaf du hämtade upp mig och så började vi åka, började bra med att köra fel, för lite luft i däcket.
Försökte installera radion men det gick inte så det blev din iphone som hade drygt 30% batteri kvar.
Så det blev inte mycket musik därifrån, slutade med 2 låtar på min mobil från Sthlm till Vimmerby.
Vi kunde dom låtarna riktigt bra när vi var framme i Vimmerby.
 
 
Hjärtat stannade till där ett tag också, minns du?
Du stannade även fast vi inte blivit stannade.
 
  
Det var en av alla bra dagar med dig.
Jag har sagt det förut och säger det igen;
Du gav mig min livs bästa resa.  
 
 
Jag saknar dig fina underbara du! 

Förstår inte riktigt att det var ett helt årsen vi åkte på vår roadtrip;  

-

-

Du ringde och sa att jag skulle sätta mig på en buss in till stan för vi skulle åka en sväng. Jag kommer ihåg hur jag sprang omkring hemma och försökte hitta några kläder, lämpliga kläder. Varma men ändå kalla. Man visste aldrig var man hamnade med dig eller hur det slutade så bäst att vara på den säkra sidan.    

- 

Minns också hur jag lyckades låna lite pengar så vi skulle klara oss. Det handlade aldrig om att jag skulle klara mig det handlade om att vi skulle klara oss.  

 -

-

Du hämtade upp mig och så började vi åka, började bra med att köra fel, för lite luft i däcket. Försökte installera radion men det gick inte så det blev din iphone som hade drygt 30% batteri kvar. Så det blev inte mycket musik därifrån, slutade med 2 låtar på min mobil från Sthlm till Vimmerby. Vi kunde dom låtarna riktigt bra när vi var framme i Vimmerby.  

-

Hjärtat stannade till där ett tag också, minns du?

Du stannade även fast vi inte blivit stannade.     

-

-

Det var en av alla bra dagar med dig.

Jag har sagt det förut och säger det igen;

Du gav mig min livs bästa resa.    

Jag saknar dig fina underbara du!


X
Av L Keinström - 3 mars 2011 09:30




Inte okej.
Jag funderade rätt starkt varför du aldrig svarade? .. Chansade på att det hade hänt något eller att du var för full och inte kom ihåg. Drog slutsatsen att det var det sista alternativet och hoppades på att det var det sista alternativet. Men inte det. Jag vet att du inte gjorde någon större skada, du är för smart för det. Jag tycker att du kan få komma ut nu och krama mig som bara du kan! Vi är alldeles för dåliga på att ses och vi måste verkligen börja göra det oftare, är ju inte bara en natt vi har pratat oss igenom. Pratat om allt. Du får mig att må bra och det vet du om. Kom bah!

Av L Keinström - 1 mars 2011 10:00

    

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards