Frida LK

Alla inlägg den 22 november 2010

Av L Keinström - 22 november 2010 15:03



Igår var verkligen kaos.. det är väl det idag också men igår klarade jag inte, jag orkade inte och då ställde min underbara fru upp! Klockan ett inatt tog jag min packade väska med dom viktigaste sakerna och gick genom hela jävla Norrtälje för att spendera natten med frugan. Jag tror fan i mig att vi har pratat om ALLT möjligt HELA NATTEN.. Jag menar sova var ju inget alternativ.. att mardrömmarna ska få ta kontroll över en.. nej tack, då håller jag mig hellre vaken så jag kan styra lite över mina tankar iallafall.. Imorse drog jag och frugan duktiga som vi är till fabriken trots 0 timmar sömn. Vi fick skrattattacker när vi kollade på en video och jag skrattade verkligen med hela hjärtat.. det var skönt! Dock fick frugan humörsvängningar längre in mot dagen men jag kunde bara skratta med henne.. kändes verkligen som om vi läste varandras tankar.. Båda fick ju såklart stickprov.. haha så typiskt! Och det bästa var väl att personalen inte kunde göra ett skit! Trots att vi såg massa saker som inte fanns.. Ja om vi säger så här, tacka gudarna för koffeintabletter! Sen att frugan låg i soffan hela dagen är ju en helt annan sak! NU ska jag försöka trycka i mig yoghurt som jag fick av A.. eftersom mat har väl inte varit min bästa vän dom senaste dagarna... och kontrollera mina kortslutningar! 

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards