Frida LK

Alla inlägg den 17 november 2010

Av L Keinström - 17 november 2010 18:55



Ja, jag är en massa jävla avundsjuk på honom. Han kom liksom på rätt ställe och jag skulle kunna döda för att få den chansen han fått. Han förtjänar allt det där, det gör han verkligen! Men nu kommer det här egot som han lärde mig att jag måste vara.. När allt blir bra för honom så kommer han förmodligen hämta alla sina grejer och det är självklart att han ska göra det.. Det är inte det.. det är väl mer det att när han gör det så kommer han inte "behöva" ha kontakt med mig längre.. nu "måste" han ju nästan det eftersom jag har alla hans grejer... men sen då? Det är väl att förutspå framtiden men det finns ju en chans att efter allt det där så kommer han inte vilja ses längre och det kommer bli tufft ifall det blir så.. För det går inte en enda dag utan att jag saknar han och då hörs vi ändå lite då och då.. tänk om vi aldrig mer skulle höras av? Tänk om min bästaste skulle välja bort mig ur hans liv... Ja jag får väl ta det då när det händer.. jag var bara tvungen att skriva av mig och säga ännu en gång hur mycket jag saknar den bästa människan jag någonsin träffat ♥

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards