Frida LK

Alla inlägg den 3 november 2010

Av L Keinström - 3 november 2010 16:57

Jag älskar maaaaat, bara så ni vet!

Jag har just kommit hem från Friskis&Svettis! Körde lite olika grejer och allt som allt blev det 70minuters träning.. Duktigt gjort av mig. Solade efteråt också, så otroligt skönt.. och ja nu sitter jag hemma med en kycklingsallad. Idag fick jag även ett "möte" .. känns som att jag blev inkallad till rektorn.. Det var iaf om hur jag beter mig... MEN vad förväntar dom sig? Att jag ska sitta och skratta åt allt, att jag ska lyssna på dom när dom inte lyssnar ett SKIT på mig.. Jag skriker efter hjälp men det enda dom har att säga är att jag INTE behöver den hjälpen, att jag är för BRA för någon sån hjälp.. jävla massa skitsnack! Jag får väl visa hur DÅLIG jag kan vara så dom kanske hjälper mig! .. åh IDIOTER! Näe nu ska jag se tv och längta efter hjärtat och träningsvärken jag förhoppningsvis kommer ha imorgon!

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards