Frida LK

Alla inlägg under april 2011

Av L Keinström - 29 april 2011 02:45




Vaknar, softar, städar.

Drog sen vidare till min väns tillfälliga goda gärning. Hjälpa till att måla ett hus, eller hjälpa. Måla ett hus med hjälp av andra. Softade lite mer i solen. Blir bjuden på grillat och massa skratt, spelar killer, hinner med en sväng av något slags tjejsnack. Tror att vi ska glida hem men istället glider jag iväg och träffar min älskade och otroligt saknade fru. Fryser, kommer äntligen hem och nu sitter jag här och väntar på min vän som grillar korv. Kanske sova? Eller kanske fundera lite på hur hela skiten är uppbyggd egentligen? 

Av L Keinström - 28 april 2011 00:30



- Vill du fortfarande komma tillbaka?

- Vet inte men jag har ju inte så mycket till val.

- Jo du behöver inte komma tillbaka, det väljer du själv.

  


Kan inte påstå att det är ett val. Vilken människa väljer att inte komma tillbaka om det innebär att man blir hemlös? Nog för att det är skönt att slippa det där ett tag. Men att inte komma tillbaka innebär att jag blir hemlös på heltid. JO men självklart väljer jag det, för det är ju såååå roligt... eller inte.

Av L Keinström - 27 april 2011 03:03





Gillar det här.

Gillar hur vi kan sitta tysta i flera timmar utan att säga ett ljud till varandra, eller hur vi kan prata om allt möjligt i flera timmar, eller hur vi sitter vid varsin data och bara är. Kanske inte så speciellt socialt men tro mig, dom timmar vi pratar tar vi igen allt vi någonsin möjligtvis kunnat missa. Gillar också att vi just kommit hem från donken. Gillar att jag har fått åka bil, det är som mysigt. Men roligaste av allt är ju att direkt vi kommer hem igen så sätter vi oss i sängen med varsin data igen. Men jag trivs med den här människan. Det gör jag verkligen. Är väldigt glad att jag har dig som vän! ♥

Av L Keinström - 26 april 2011 15:36


  

Tittar på bilden och försöker förstå.

Men det går inte, hur hårt jag än försöker.

Vill inte förstå att du varit borta en hel månad...

Jag saknar dig kompis!

Av L Keinström - 25 april 2011 00:15


  


Jag hoppas att det är bra där du är.

Att du mår bättre, att du är lycklig.

Men jag önskar att du vore här.

Då hade vi kunnat må bra.

Vi hade löst allting.

Det hade inte behövt sluta så här.


-

-

Det är verkligen tomt utan dig.


Av L Keinström - 23 april 2011 01:35



       

Senaste dagarna. 

Av L Keinström - 21 april 2011 12:36

   

Av L Keinström - 20 april 2011 18:10




Jobbig dag.
Det var väldigt fint gubben.
Du hade gillat det.

NU ska jag packa ihop igen.

Kul liv. 

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards