Frida LK

Alla inlägg den 1 september 2011

Av L Keinström - 1 september 2011 00:00





 Idag skulle det ha varit din dag. Det är rätt sjukt att du faktiskt bara fyller 27 år, jag menar du hann inte ens uppleva din 27års dag. Det är inte okej! Men hur som så önskar jag att jag hade fått vara med dig och fira den. Jag önskar att jag fick vara med dig hela tiden. Det är tungt utan dig, men ändå så skrattar jag och låtsas som om allt är bra. Troligen för att det är så jävla mycket enklare att ha ett leende på läpparna och skratta. För ingen vet om det är sanningen, om jag skrattar för att jag tycker det är kul, om jag har ett leende på läpparna för att jag är glad. Skulle jag däremot gråta hela tiden så skulle folk se sanningen, se att jag saknar dig, att det är svårt och tungt utan dig, att den dagen du lämnade så gick en del av mig sönder. Då skulle alla se att jag inte riktigt är så glad som dom tror. Men Grattis på födelsedagen, hoppas det blir en underbar dag där uppe!

   

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards