Frida LK

Alla inlägg under maj 2009

Av L Keinström - 17 maj 2009 22:29



            



Livsnjutare!




               



Av L Keinström - 17 maj 2009 20:52



Hallå!

Idag har jag varit med min mamma faktiskt! Hon hoppade studsmatta och klarade att sätta sig på rumpan! haha, Alltså jag har helt klart världens bästa mamma!


Har kollat tv nu hela kvällen, och bara chillat, hoppat studsmatta med bror och sådär.. :)  målat naglarna om och om igen eftersom jag är klantig och det blir bara fult ;P Imorgon är det skola, långa tråkiga dagar.. jag förstår

inte vad jag gör där för jag lär mig ingenting jag lär mig mer av att shoppa för det är något jag tycker om att göra! ;D haha.. nej men skolan är ju något måste eller nej men jo, jag vill bara bort från skolan och göra exakt vad jag vill men jag vet att jag kommer sakna skolan, att ha något att göra varje dag, att slita sig upp på morgonen och ha de där rutinerna varje dag, det är faktiskt bra med rutiner! Men nu då om en månad slutar vi skolan, mindre kanske jag har ingen koll faktiskt men skolan är en trygghet iaf för mig! Nu ska jag kolla runt sen ska jag hoppa i sängen och försöka sova, Jag skriver imorgon på morgonen som jag gör varje måndag morgon!


Det är ju som sommar nu också, snart iaf! Allt blommar ut och många blir pigga och glada, iaf jag! Jag älskar sommar för er som inte vet det, det är helt klart den bästa årstiden, men även en jobbig tid en del gånger, men alla bra saker tar bort de dåliga för det är så sjukt skönt med sommar, jag orkar inte dra upp alla fördelar för det blir väldigt många. Jag önskar att alla jag verkligen bryr mig om kunde ses men det går inte, för en är där och en här. Jag vill verkligen att min stjärna ska komma hem, det är så länge sen jag såg stjärnan i mitt liv. Och min älskling måste komma hem snart för saker går inte ihop längre. Ni måste komma och pussa mig och skratta med mig. Min stjärna har lärt mig det mesta jag kan och är helt klart min förebild därför kallar jag henne min stjärna. och så har vi

Min älskling, vi har gått igenom himmel och helvete tillsammans.

Jag ville bara säga att Jag Saknar Er!



Dont go

Av L Keinström - 16 maj 2009 00:38


Tjoo! :D

sitter och lyssnar på Skin.. alltså det är en så sjukt skön låt!
Tänkte iaf sammanfatta kvällen, satt hemma och snacka skit

med mams och åt muffins, Emsan kom och vi tog cyklarna och

cyklade upp till kiosken, massa folk och massa hejande! Emsan

hade en väldigt "intressant" diskution på vägen upp till kiosken

det var om hur folk hälsar i jokkmokk. haha handen uppe i luften,

inte så kul för er men de var det för mig, fick mig några skratt! :P

Satt utanför kiosken och funderade vad vi skulle göra, ringde alla

eller alla, de få människor som bor kvar i Byske men det var fest

hit och dit, så vi cyklade ner till campingen och under den tiden

fick jag lära mig hur man cyklar eftersom Emsan är den nya cykel

läraren. Cykla inte för länge på ettans växel för då börjar de leva

om så växla upp! haha, gick iaf runt på campingen och kollade på

vad dom hade byggt, förstår inte riktigt någonting men det är inte

ovanligt, efter att vi kört terrängcykling så var vi hemma och slog

oss ner i soffan och såg "Helens små underverk" jag tycker om den

filmen! :) Emsan drog hem vid elva och jag såg klart filmen och gick

ut och J bjöd mig på en ciggarett och jag njöt väldigt mycket!

Och nu sitter jag här och har ont i tänderna där nere, dom måste ha

lagt sån där fyllning där nere också för det är skit konstigt haha iaf

så ska jag min bror och mams åka till piteå imorgon, jag ser verkligen

fram emot det, hade varit skönt att vara bara jag och mams men jag

och brorsan umgås så sällan så det ska bli riktigt kul! Nu ska jag fördröja

tiden med att spela nå spel. Sov så gott allihopa, skriver nog imorgon

när jag har kommit hem från Piteå!



Every hug makes me feel safe for a little while 

Av L Keinström - 15 maj 2009 09:42


Hej igen, allt jag skrev försvann som vanligt!
Har iaf mycket på hjärtat idag att skriva så de

lär bli ett långt inlägg!


Igår var jag på möte och det var massa frågor, börjar faktiskt

fundera om det var en jobbintervju jag var på, haha, men det

gick iaf bra, gick hem och sov ett tag och sen skulle jag ta på

mig en ny tröja som jag inhandlade igår, mycket nöjd! iaf så

skulle jag ta bort prislappen och sådärja så flyger min halva

plasttand ut på golvet, så jag tog mig till tandläkaren och har

tid idag, väldigt skönt nog för att jag känner mig typ sexigast

i världen men ändå ;D


Möte upp S på stan och vi tog en sväng på stan och sen gick vi

hem till mig och så kom världens bästa! Och vi tog det lugnt,

Gick en sväng till älven och sen hem till världens bästa och käka

glass, guud så gott det var! Både jag och S hade längtat efter det

hela dagen! Haha, gick in till stan och träffade N och så kom J och

gick! Jag hoppas verkligen, jag tror på dig! ja iaf så kunde jag inte

stanna och snacka med dom så länge eftersom jag, S och världens

bästa skulle på dansuppvisning, det var ännu en J som hade dans

och hon var riktigt duktig! Sen var det ett band där och världens

bästa hoppade omkring och bara va! Hur skönt som helst! vi fick

oss några skratt faktiskt när 10 killar står på golvet och headbanga!

Jag, S och världens bästa följde S till bussen och snackade skit haha :)

Jag, S och världens bäst gick hem till S, har aldrig varit där och det var

sjukt fin lgh! jag är helt klart avundsjuk! Jag och S satt och prata och

det är länge sen, kanske den första gången vi bara pratar utan

nå tjaffs och massa annat folk. Jag och världens bästa kom

hem vid halv ett och pratade och pratade och såg tv, där vid

halv tre var vi båda hungriga så vi gjorde hamburgare! Haha inte

så smart att äta mitt i natten, somnade iaf vid fyra kanske, vaknade

i morse av att jag var helt död... inte så konstigt kanske men vad fan

Rökte morgonciggen och bara tog det lugnt, vi gick till bussen och

nu sitter jag på skolan och ska göra något jag verkligen inte förstår

mig på men men,


Sen det här med rykten, haha alltså det är så skrattretande så det

inte är sant! Hora hit och dit, pundare upp och ner. Om jag så vore

världens pundare och hora så är det inte eran sak helt enkelt! Ni

får leva med den jag är och kan ni inte leva med det så var inte i

min närhet! Ni känner mig inte, alla vet ju vem "Fruda" är men det

betyder inte att ni känner mig, ni tror ni känner mig men det gör

ni verkligen inte! Och ännu en sak, jag är med vem jag vill och

människor är med mig hur mycket dom vill! Jag säger inte att jag är

någon ängel som aldrig gör fel, jag gör fel varje dag, jag gör bort mig

men det är mänskligt och jag är en människa helt enkelt! Så sluta

prata om saker ni inte vet ens lite om, bara för att ni vet att jag heter
Fruda så kommer ni aldrig få veta vem jag är och hur jag är som person

för jag skulle aldrig släppa er in i mitt liv. Det är så fruktansvärt barnsligt!

Ni är en hög barnsliga fjortisar! Ta illa upp om ni vill, ta det fel men jag

är väldigt trött på att ni snackar om mig, men vi bor i Skellefteå så vad kan

man förvänta sig men kom aldrig till mig när ni har rykten och hela stan snackar om er, för ni är precis som alla andra!


Sådärja nu fick jag det sagt! Sen är det tusen andra saker, men jag vill bara säga att jag har verkligen världens bästa vän!

Av L Keinström - 12 maj 2009 11:40


En perfekt dag!
Det är sol ute och varmt och jag är ledig!

Igår gick jag n,dd broarna runt... dd gick långt före oss men va fan jag och n gick i vår egna takt, tjollrade på och så, hälsade på Felle.. jag saknar henne! och ja, tog ett bra tag men :) Sen åkte N hem, jag och dd gick till älvsbacka och jag gick till R och var med S R T =) Gick hem och typ somnade tror jag, minns inte vad jag gjorde igår när jag kom hem men va fan ;D haha-.. vaknade imorse och bara njöt av livet typ? haha sol ute och upp och hoppa 07:30 även fast jag är ledig, så jag tog en buss till Byske och nu har jag kollat på oth och gg och duschat, nu ska jag ta och äta glass och gå upp till skolan och vänta på bussen! :D Iövrigt så har jag inte snusat sen igår och jag blir nästan tokig, eller nästan.. ajaa tjingtjong !

Av L Keinström - 11 maj 2009 08:42


Ja hej hopp!
tiden bara springer iväg, sol och regn, bra stunder och dåliga stunder.


I Onsdags åkte min kärlek bort, jag började gråta när bussen åkte iväg.

Jag saknar henne! Har varit hemma hos R någon dag minns inte vilken, spelade halo och tjollra på ! ;D haha..


I fredags bytte jag anna och elin om hemma hos mig, tog en öl och åkte buss till mb, gick hem till Sanna och började små dricka där. Sannas pojkvän skjutsade oss till morahöjden och där började festen helt klart! Satt och såg på tv och rökte och bara tog de lugnt, sen började jag få drinkar och grejer och då gick det väldigt fort utför... Jag tog mig knappt in i taxin, eller jag gjorde inte det... Kom till stan och pratade med lite folk som tyckte jag skulle gå hem men eftersom jag är tjurig så gick jag på calles helt själv haha, träffade massa folk och förstod inte hur jag tog mig in för jag var nog fullast i stan, träffade T och vi gick ut och rökte och så, vaknade upp i lördags med blåmärken, sår på benen och fortfarande full... undra vad som hände?


Jag möte upp J och vi gick en sväng på stan, man fick smörgåstårta! Väldigt gott, vi gick hem till mig och bakis som jag var så var jag väldigt skakis... vi bara myste och såg tv! Hur trevligt som helst, J gick hem och jag sov och mådde allmänt dåligt, ringde S och jag tog mig en promenad till Sörböle och där var det partaj, jag var full och bakis och hade mjukiskläder och bara mycket skönt! Satt där inne ett tag fick en cider av S och jag blev faktiskt som människa igen... gick ut och skulle röka och de var 30 pers där ute.. jag fattade ingenting och de sprang omkring fjortisar i sinne och jag ja... Gick med S, A och R och de blev massa fjortistjaffs.. haha, kom bort till lusthuset på torp och massa folk, slagsmål och bråk hit och dit och jag stod bara och skratta! Pratade ut med S och de var otroligt skönt! träffade lill e och bara skrattade bort tiden, gick in till stan med en mycket full R, stackare! Kom på max med massa folk och jag var trött och gick hem..


Sov i 12 timmar! helt otroligt skönt, låg bara hemma och såg tv. Världens bästa Karlsson ringde mig och vi umgicks med min fru och såg film, så jäkla skön film.. "Här med förklarar jag er Chuck and Larry" haha, såg lite hockey och sen gick vi hem till mig igen, Mellan Karlsson kom och vi gick ut och spelade golf! HAHA herregud, kom hem till mig igen och började prata om sex, ovanligt! Och natten har varit den jobbigaste i mitt liv, har sovit kanske 2 timmar allt som allt, vaknat, ramlat ihop på golvet och helt galet!

Ska egentligen hem idag men jag kanske ska vara med min underbara vän S, vem vet! Jag måste iaf duscha! haha tjingtjongplingplong pusshej!



I am tired, very tired

Av L Keinström - 7 maj 2009 19:19



hejhopp! 


Igår var det då en väldigt bra kväll! jag och L ´gick till bakfickan och sen kom J och N och vi spelade gh och massa saker :) När vi skulle därifrån fick jag och N oss några skratt pga J.. haha herregud! Jag och N gick hem till mig och skulle sova men jag somnade först halv tre... vaknade 7 imorse och somnade om, vaknade vid elva igen och tog det lugnt. Jag och N gick på stan och tog det lugnt.. S kom förbi och vi stod med stans fjortisar och jag höll på att bli galen, nu sitter vi hemma hos R och jag ska ta bussen till hamn och chilla! ;D fett nice! måste gå till bussen nu så jag inte missar den.,. 



Jag saknar dig som en tok älskling!

Av L Keinström - 6 maj 2009 10:21


Har sett P.S i love u eller lite av den iaf hann inte se den klart eftersom lektionen började, men den är sjukt bra och hemsk, iaf det jag har sett!

Om några timmar åker min älskling! Jag vill verkligen inte att hon ska åka,

Det slog mig först nu att det är säkert tre veckor kvar innan vi ses...

Jag vill inte att hon ska åka, det kommer blir långtråkigt och skolan..

Vem ska jag ringa på kvällarna och prata med?

Vem ska ge mig råd om alla saker jag behöver råd om?

Vem ska sms mig på morgonen och fråga om vi ska äta lunch tillsammans?
Vem ska jag sitta på taket med och spela kort och röka?

Vem ska göra min dag?


Jag älskar dig! 

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards