Frida LK

Alla inlägg den 5 maj 2009

Av L Keinström - 5 maj 2009 10:17



Vaknade vid 9 i morse och var väldigt trött, men de var skönt att sova lite

längre än vanligt.. kom på att jag ska se aa men jag har ingen dator så jag tog på mig kläderna och satt mig på bussen, sen när jag hoppar av bussen vid skolan så tittar jag i tidningen och inser att aa inte är ikväll, de var säsongsavslutning förra veckan... helt otroligt! Jag kunde ha duschat nu och bara legat och halv sovit. Ewelina tycker jag ska stanna och äta lunch och jag orkar fan inte det, men jag får väl offra mig. Igår hade jag och t lite mys även med d på ett hörn ;P vi spelade needforspeed... jävlar alltså jag måste hem och klara den där utmaningen! Eller så får T hjälpa mig,.. T var typ sjuk igår.. stackarn! :S ... och ja idag ska jag på möte, hoppas verkligen det går bra. Sen ska jag möta upp Sandra nångång vid 2 kanske! Nu ska jag göra ingenting så tjing!



Stand up for your opinions!

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards