Frida LK

Direktlänk till inlägg 31 maj 2009

SOMMAR!

Av L Keinström - 31 maj 2009 17:50


Godmorgon igen eller något liknande,

Somnade en liten stund i soffan, hur skönt som helst

förutom den fruktansvärt sköna brännan jag har fått idag

på ryggen och benen där bak, haha inte så smart att somna

i solen men vad fan jag får stå ut, har inte många andra val

precis! Nu ligger S och sover så sött.. plummsan! :) Det finns

ungefär 7% luft i det här huset, går fan inte och andas så jag

tror jag ska ta och gå ut och ta en cigg men iaf så har vi haft

vattenkrig idag, haha jag, tuva, S och ett annat S gick upp till

Andre och Tommy,... jag blev genomblöt! Det var inte så super

skönt precis men det skulle inte ha suttit helt fel nu så jag inte

har så förbannat ont! hah, igår badade vi om jag inte sa det, inte

speciellt varmt precis, Sen idag så har vi åkt bil, städat, ätit och

jag har gjort milkshake! Tommy tyckte iaf om den så jag lyckades ;P

Jag är trött och borde sova men jag får göra det sen ikväll och bara

för att så kommer jag inte kunna sova ikväll men det är ju en annan

sak haha ;P Ge mig sommar nu!

 


Tack S för allt du gör för mig!

 
 
Ingen bild

.

1 juni 2009 14:28

And now the truth has made me see
How your choices have buried me
But I forgive you (?)
Lord I must forgive you...

 
Ingen bild

s

6 juni 2009 19:35

Tack själv hjärtat, nu har vi inte varit med varandra sen i måndags & det känns som en evighets sen :/ saknar dig.


Lämna mig inte gumman du betyder så mkt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av L Keinström - 2 december 2018 20:13

6 månader har gått sen vi sa hejdå. Det värsta hejdå i mitt liv. För vi var där tillsammans, bara du och jag som hade tiden att prata och skratta. Tiden att förlåta varandra innan du tog ditt sista andetag. Paniken som jag kände då fick mig att spr...

Av L Keinström - 10 juli 2018 23:56

Det är som ett stormigt hav.Ibland slår det till så kraftigt och plötsligt och lika plötsligt blir det lugnt igen. Lugnet har jag inga problem med, det är de kraftiga.Vet bara inte riktigt hur man ändrar vädret mitt i en storm.Tills dess att jag ve...

Av L Keinström - 22 juni 2018 00:04

    För precis ganska exakt fem år sedan så gav vi varandra en godnattkram och pussades som vi brukade göra. Du bad mig att väcka dig för du skulle och jobba. Självklart gjorde jag det. Jag försökte iaf.  Tänk om vi hade vetat kvällen innan att d...

Av L Keinström - 27 augusti 2017 14:14

Ibland så är inte saker rätt.Rätt ofta, men ibland är det mer än inte rätt, mer än fel. Men jag är glad och tacksam över alla råd du gett mig, verkligen tack! Men det gör mig väldigt ledsen att din lilla tjej inte får växa upp med dig, samti...

Av L Keinström - 10 augusti 2017 16:30

      Oj vad vi hade firat om du hade varit här! Tack för att du för 7 år sedan idag gjorde min jobbiga dag till en helt underbar dag, en dag jag får minnas med glädje varje år, så länge jag lever.Jag är dig evigt tacksam för allt Emma! ...

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards