Frida LK

Alla inlägg den 22 september 2008

Av L Keinström - 22 september 2008 20:23


och nu sitter jag här hemma som vanligt,
min kära mormor och morfar har kommit hit.. Jippie ?
Simon fyller år på onsdag så dom ska vara här och fira honom.

Och jag kan inte vara hemma på Simmes födelsedag, ska käka tacos med klassen, och har ingen aning om det bara blir jag som kommer sitta där med mina två lärare, ja jag lär väl se. Jag har ju alltid Ewelina och Ida, eller bara hoppas på de (A)... jag är riktigt less på dem som börjar klaga på mig, ni känner mig eller hur? Ni vet precis hur jag funkar, när ni börjar så ger jag upp och när ni ger upp då börjar jag. så sluta med det för jag blir tokig på allt skitsnack snart. Ni vet inte ens vad ni pratar om, och den dagen ni vet vad ni pratar om, DÅ kan ni öppna eran käft... Ja skolan? Lärare? det är verkligen skit alltihop ! :) Skolan, visst jag lär mig om hur man ska vara trevlig mot en kund? det kan jag redan, de kan vem som helst om dom vill, jag lär mig om fornkyrkan i svenskan nu ? varför ska jag veta något om det? samhälls är väl de som funkar, tomas är helt perfekt som lärare. man orkar lyssna på honom, eller jag orkar om jag vill. och de är rätt ofta, de är inte som på alla andra lektioner där man stänger av öronen och pratar skit med dom andra. På samhällslektionerna så lär jag mig något nytt nästan varje lektion! :) och nu när jag börjar tänka efter så har jag kommit på att jag inte varit på en enda mentorstid ? men de är inte så viktigt, man får veta vad det är för mat på skolan resten av veckan och om man har gjort dåligt ifrån sig, och de borde man ju redan veta om? Och lärare, de finns en lärare som jag verkligen inte funkar med men men jag får väl stå ut helt enkelt, och nu vet jag inte riktigt vad jag skrivit jag vet att jag har klagat en hel del men... Idag har jag spenderat min dag med Frida ett tag och sen Ewelina, jag saknar henne riktigt mycket. jag skulle skriva något i det här inlägget som kanske var lite intressant, men de har jag glömt bort... sen ska jag även säga att jag vill också ha någon som F har, men den dagen kommer väl också. Sen fick jag höra lite skvaller, de var nog igår tror jag, om något slagsmål, och jag önskar att du har riktigt ont! :) och min helg för att dra den kort, Fredag, gården, nadia, frida&amanda. lördag, hemma, nadia, bil, stan, fest, krogen och spårat :) men de är väl inte ovanligt att jag spårar? nej det är rätt vanligt. och för att avsluta detta inlägg så önskar jag att jag kunde få leva livet lite mer. men jag har lyssnat på en klok människa och hon har oftast rätt så bara att göra som hon säger! :)


Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards