Frida LK

Alla inlägg den 20 september 2008

Av L Keinström - 20 september 2008 00:15



Hemma.

Varit på ungdomsgården med Nadia idag och varit " extra ledare" helt sjukt vad jag skrattade när det var tampongleken, och till slut bestämde jag att det blev delad etta plats mellan en tjej och en kille. Nadia drog hem för hon mådde dåligt :S , Frida skulle komma till gården, men jag var inte så säker. men hon kom, hon, amanda, alice och någon mer. vet inte riktigt vem. frida försökte lära amanda bugg. och det var den stelaste människan jag sett tror jag;P haha.. Sen dansade vi och så och sen skulle frida hem, jag blev helt nere när hon skulle hem och nadia hade dragit och samtidigt hörde jag with or without you och efter den var det hallelujah. Jag kopplade bort mig själv från omvärlden, och bara blundade, det var så skönt att bara slippa allt. När alla umgdomar gått hem så städade vi och efter det gick vi upp och snacka lite och Monica skrev in på datorn hur många som varit här, vad vi gjort för lekar under kvällen osv.  Och nu sitter jag här hemma. Skönt att vara hemma, sitter och lyssnar på Krutov. Magnus röst måste ju vara den bästa när man vill lyssna på något BRA! Ska väl avsluta med tack för en trevlig kväll allihopa!




  



M - Jag älskar dig!
D - Jag hatar att älska dig.

F - Försök förstå att jag älskar dig!

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards