Frida LK

Direktlänk till inlägg 31 december 2008

Nyårs.

Av L Keinström - 31 december 2008 14:08

Godmorgon höll jag på att säga. Nu sitter David och Spelar GH... han är hur bra som helst, inte ens kul att spela mot honom han kör på expert. Igår såg vi American Pie. riktigt rolig film ;P sen spelade vi GH... suck och stön...Evelina står och ska göra pastacarbonara eller va fan de nu heter, måste få i oss lite käk innan festen börjar, haha .. skulle egentligen käkat med Heidi och Johan på en pizzeria men det blev inte så, Vid 6 tiden bär det av hem till Heidi, jag har en känsla av att jag inte kommer tycka om folk där! haha konstigt nog, sen skulle vi ut på krogen, men de blir nog inte så.. har inte råd att betala typ 150 kr för att gå in och trängas som david säger, och jag håller nog med honom, de kommer vara sjukt mycket folk! Så igår somnade jag först vid 2-3 tiden, inte bra alls. klockan ringde 09.45 imorse, eftersom jag och Evelina skulle ut på stan och handla något... Mina guldiga shorts som jag handlade tillsammans med Daniel och dom passar inte, eller jo det gör dom men jag ser ut som en hora i dom, haha jag kanske redan ser ut som en hora men man behöver ju inte förvärra det hela. Så imorse vid halv 11 gick jag ut med Alvin så han fick kissa och det. Gick och la mig somnade om, försökte väcka Evelina men inte fan gick det, Vid halv 12 så vaknade jag igen, gick ut med Alvin lite längre den här gången, lämnade honom hemma. Och gick ner på stan, dom flesta affärerna var stängda, men Mera Mode var öppet, gick in där, tittade runt lite och hittade en klänning. dock väldigt kort. Gick till wedins och hittade ett par pumps för bara 99:- perfekt tänkte jag. Gick hem igen och fick med mig Evelina på stan, gick in  på Mera Mode och tittade på den där klänningen, hahah det var visst en kjol! så smart är jag.. Det här inlägget blev rätt långt har jag märkt nu, men iaf så hittade jag en gul tröja och en röd tubtop typ, fast passar som klänning också så jag köpte den efter många om och men eftersom jag glömt bort koden till bankkortet så var jag tvungen att springa och ta ut pengar haha kom på koden på vägen, sprang in på Wedins och köpte dom dära pumpsen som jag har på mig nu, har tänkt försöka börja gå in dom, sprang till Mera Mode eftersom dom skulle stänga snart och köpte den röda tubtopen, perfekt! Nu skulle jag behöva lite sömn men de blir inget av! Väntar på att få mat i magen nu och sen skulle Evelinas vänner komma hit innan vi går till Heidi. Nu ska ja fortsätta njuta av att david är så tråkigt bra i GH.. Ha det bra och Gott nytt år! Det ska supas tills vi stupar ;D !

  


0768062110

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av L Keinström - 2 december 2018 20:13

6 månader har gått sen vi sa hejdå. Det värsta hejdå i mitt liv. För vi var där tillsammans, bara du och jag som hade tiden att prata och skratta. Tiden att förlåta varandra innan du tog ditt sista andetag. Paniken som jag kände då fick mig att spr...

Av L Keinström - 10 juli 2018 23:56

Det är som ett stormigt hav.Ibland slår det till så kraftigt och plötsligt och lika plötsligt blir det lugnt igen. Lugnet har jag inga problem med, det är de kraftiga.Vet bara inte riktigt hur man ändrar vädret mitt i en storm.Tills dess att jag ve...

Av L Keinström - 22 juni 2018 00:04

    För precis ganska exakt fem år sedan så gav vi varandra en godnattkram och pussades som vi brukade göra. Du bad mig att väcka dig för du skulle och jobba. Självklart gjorde jag det. Jag försökte iaf.  Tänk om vi hade vetat kvällen innan att d...

Av L Keinström - 27 augusti 2017 14:14

Ibland så är inte saker rätt.Rätt ofta, men ibland är det mer än inte rätt, mer än fel. Men jag är glad och tacksam över alla råd du gett mig, verkligen tack! Men det gör mig väldigt ledsen att din lilla tjej inte får växa upp med dig, samti...

Av L Keinström - 10 augusti 2017 16:30

      Oj vad vi hade firat om du hade varit här! Tack för att du för 7 år sedan idag gjorde min jobbiga dag till en helt underbar dag, en dag jag får minnas med glädje varje år, så länge jag lever.Jag är dig evigt tacksam för allt Emma! ...

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards