Frida LK

Alla inlägg den 20 december 2008

Av L Keinström - 20 december 2008 01:16

om 5 timmar kommer dom hit och ska fortsätta med golvet. jag borde sova men jag är pigg. Godiset är slut och jag känner mig piggare. Har tagit två värktabletter så hoppas dom håller i sig över natten också så jag får sova sen när jag nu ska göra det :) Har haft ett litet prat med min pappa. Jag älskar honom! Han förstår, när det är något så förstår han. Han blir inte arg han lyssnar. Jag älskar honom verkligen. Han håller om mig och bara lyssnar. Han avbryter inte han väntar tills det är hans tur! Det är en bra pappa det :D haha.. sen har jag försökt komma på vilken 3DD låt det är som jag fastnade för, jacke har försökt hjälpa mig men de gick inte så bra. haha jag är senil. sen har jag försökt och komma på varför de blev som de blev. jag tror jag har kommit på det, jag ville visa att jag var bättre, att jag var starkare. att jag klarade av det. Det var nog lite fel sätt men det är en förklarning som du aldrig skulle kunna förstå lilla vän! Sen saknar jag mina systrar. Sara och Hannah. Jag älskar dom, dom är mitt liv tror jag + lite annat då. Men vad hade jag gjort utan Sara? Alla tårar och skratt. Och Hannah, världens fjortis syster som är så liten men jag hade inte klarat mig utan dina skrik och sen dina underbara förlåt. Jag har inte varit med Nadia på hela dagen istället har jag och min underbara lillebror tagit varsin spark och sparkat upp på samhället och handlat pepsi. Mitt nya beroende? haha, som sagt så är jag förkyld och jag kände mig verkligen slut trött och blä. Så vi her ihop sparkarna så min bror kör båda sen säger han jag kan skjutsa dig, jag vill inte att du ska bli mer sjuk. Så han skjutsade mig hem. eller till ankis sen sparkade jag sista biten själv. Sen när vi kom hem var klockan 20.10 så jag satte mig vid datorn och sedan la jag mig i soffan. Och 21.00 började det en film på 5an som hette Surviving christmas som handlade om

Amerikansk romantisk komedi från 2004. Det blir både galet och förödande när den rika företagsledaren Drew Latham beslutar sig för att hyra en familj över julhelgen. Drew har tröttnat på att fira jul ensam och ger familjen Valcos ett erbjudande de borde ha sagt nej till. Deras irriterande gäst och hans orimliga krav gör julfirandet till en mardröm.

riktigt bra film. tillomed min bror gillade den, han kunde inte ens gå på toa och så brukar det inte vara när jag väljer film :P Så vi såg den slog in mammas julklapp och sen sa jag och min bror godnatt till varandra och så satte jag mig här. Jag borde verkligen gå och sova, men nej. Jag kanske ska spela cs? haha det var länge sen men det går alltid så JÄVLA dåligt,eller inte alltid men oftast det är för att jag suger! ;P Nu får jag massor med bra låtar på datorn också. Perfekt!

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards