Frida LK

Alla inlägg den 13 december 2008

Av L Keinström - 13 december 2008 03:18


Hej och godmorgon.

Har just kommit hem från luciacupen. Min mage mår inge bra, inte min rygg heller. åhh typiskt. Dagen har varit helt okej tills de omöjliga kunde hända. Annmarie säger att skolan är stängd och larmad nu så vi behöver inte gå dit, nej nej vi har bara våra jackor, jag mina andra skor och våra handväskor, med andra ord våra liv inne i en larmad skola. Eva är helt underbar som åker hem och hämtar sitt kort. Men de funkar inte, jag blir tokig.. sitter och planerar allas död med nadia. Haha ojoj, När jag sitter där inne ringer annmarie, och jag blev så glad. kvällen var räddad så jag flög på J. haha sorry. tidigare på kvällen kom min lilla whore. Mycket söt. Det var inte riktigt bra i huvudet. Och ja, suttit med isabelle och nadia och skrattat, gu vad jag har skrattat. " christina, erika, johanna, tobbelina, Kallina, Torgun och Alexandra med bröstmjölk på magen. " haha vilka skratt, och bananer i pyjamas. Och jag ha till och med själv spelat innebandy idag. Spelade en match och självklart ska allt folk komma just då när jag springer runt där i strumpbyxor och en stor tjock och äckligt varm tröja och jagar en boll som någon annan idiot, hade vi något vatten på avbytarbänken? Nej inte det, jag höll tydligen på att göra mål också, haha hade inte så stor koll på vad jag gjorde. men kul hade jag då iaf, även om jag var helt yr efteråt. Kanske ska man bättra på sin kondis och allt de dära som hör till. Men inte nu sen nån gång, skjuter upp det som allt annat. Nadia ligger och snarkar så gott. Jag ska ta och lägga mig snart. Jag är övertrött så jag inte är trött längre. Undrar var min whore är. Har fått snussår också. och idag, jajustja, så fick jag ett underbart samtal. Innehållet kanske inte var kul men din röst och att du ringde. GU va glad jag blev! Nu ska jag fortsätta läsa alla bloggar. Haha Hör av er jag har faktiskt gratis sms och mitt gamla nummer igen! wiii!

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards