Frida LK

Alla inlägg den 6 december 2008

Av L Keinström - 6 december 2008 18:36


Skriver ett inlägg innan jag ska gå ner till ungarna och nadia. Idag har jag alltså varit barnvakt har gått väldigt bra, eller ja jo de har det. förutom en massa jävla tjaffs med en av dom. Ska fundera hur jag ska göra med ungen nu sen ikväll. Ferre har åkt till byske så jag sitter vid hans dator, undrar om han kommer hem, gör han inte så får jag sova i en säng i natt! helt underbart! Igår kväll satt jag, odeh och ferre och snacka skit väldigt länge, sen såg jag och ferre james bonds nya film? Fattade ingenting, så måste ta och se om den någon dag. Gick och la mig i soffan vid 3 tiden. Kunde jag sova? Nej, jag var inte ens trött! Så jag vandrade omkring, visste inte vilken soffa jag skulle sova i. Efter att jag har bytt soffa ungefär 4 gånger så bestämde jag mig. Smög in hos ferre och lånaden en kudde och somnade i soffan, vaknade vid 10 av att Jonte kommer upp och ska hämta sitt godis. Somnade om och gick upp vid 11 tror jag. Har städat hela köket idag. Men jag är ändå pigg som någon annan jag vet inte vad... Väntar på mitt godis som kommer om typ 2 timmar tror jag. eller ja mer än två timmar.

       

         

I do not know what happened.
It went so quickly but they were still not. I will always remember in any strange way

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards