Frida LK

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av L Keinström - 7 februari 2012 21:58



Dåligt med inlägg senaste tiden.

För mycket annat, eller egentligen så är det inget som varit för mycket men det har iallafall känts som det. Prioriterat fel helt enkelt. Ikväll blir det första kvällen på länge som jag kan lägga mig utan ångesten och utan oron förhoppningsvis. Dock så är ryggen ett helvete idag. Svanskotan rättare sagt, värmer vetesäcken flitigt. Känner mig duktig eftersom ångesten inte är där, även om det blivit fulare och längre tid tills det fina kommer så blev det inget reslutat idag, bra! Ska försöka fortsätta så imorgon. Är trött på fula lögner, på påhittade saker, undanflykter, vita lögner. Ah you name it! Bort med det, det räcker bra som det är. Är också orolig för var hon kommer sluta med han. Gillar det inte alls faktiskt! Men jag måste koncentera mig på mig själv. Det har gått för långt, jag vet om det. Det var ju aldrig meningen, men det är det väl aldrig. Jag vet också att det kommer bli svårt att klara det här själv, men jag vet också att jag inte vill tvinga någon att finnas där så om det nu ska krävas att jag gör det själv så får jag göra det själv! Det är betydligt mycket enklare att säga det en att verkligen verkställa det. 

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards