Frida LK

Alla inlägg den 6 april 2012

Av L Keinström - 6 april 2012 11:16

  


Krigar för dig. Föralltid och förevigt.

Men för att det ska ge resultat måste du börja kriga med mig. Du måste vilja, du måste orka. Du måste göra allt du kan för att det ska bli bättre, för även om det är bättre i dina ögon än vad det var för flera år sedan så är det fortfarande inte okej. Du kan om du vill, det vet jag! Jag lovar dig att vara här i varje litet steg du tar, bara du tar stegen. Ingenting går att göra på en dag men det går. Vi kommer ha det trasigt, jobbigt och förbannat ont. Men efter alla dom tusen stegen du kommer ta, så kommer du se skillnad. Du vet precis vad jag menar, jag är påväg. Men när du har ont så kom till mig, jag ska göra mitt absolut bästa för att ta bort värken. Även om det inte är rätt sätt att ta bort den på så kommer den försvinna för en stund iallafall. Vi måste klara det här nu och inte sen. För sen är det försent och det kan inte jag leva med.

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards