Frida LK

Alla inlägg den 3 april 2012

Av L Keinström - 3 april 2012 13:58



I'm almost jealous of you! 


Vet inte om du är tragisk eller patetisk. Motbjudande är du iallafall. Borde ju egentligen inte lägga ner energi eller tid på att skriva om dig. Men jag måste ju nästan göra det bara för att dela med mig av dina patetiska lögner som ger mig ett stort leende på läpparna. Tror du att du blir populär när du hittar på saker som är ren och skär lögn? Tror du att du blir populär när du springer och visar tuttarna på varje fest? Tror du att du blir populär när du kör bil på fyllan? Ledsen stumpan, du kommer aldrig bli populär. Du kommer föralltid få kämpa för att ens få ha några vänner kvar. Och vänner? Vilka vänner? Dom som snackar så otroligt mycket skit om dig direkt dom får chansen? Fan du har nästan lyckats!



Jag lider med dig! Det kan inte vara lätt att vara du överhuvudtaget och dessutom bli misshandlad av samma tjej två gånger. 

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards