Frida LK

Alla inlägg den 20 november 2011

Av L Keinström - 20 november 2011 01:32




Borde inte skriva här nu. Men jag skiter i det och skriver ändå, måste få skriva av mig..

Vet att jag kanske dricker för ofta, jag är väl medveten om det. Men det handlade aldrig om det.. Jag tål mycket, kan ta mycket och allra helst från dig. Men det finns en gräns för allt. För alla. Och den gränsen korsade du ikväll. Med stora steg dessutom. Skiter i det egentligen, men samtidigt så gör jag inte det. För du är min vän. Och en vän gör inte så som du gjorde, aldrig någonsin! Det kan göra ont men för mig så gör det ont på insidan. Är nog i chocktillstånd.. även om det inte var någon grej så men jag är bara så jävla chockad över att du gjorde det. Du av alla liksom.. Är riktigt glad att det kom när det kom. Blev nog inte ledsen för det utan för att jag blev rädd. Men du kommer alltid vara min vän, vad som än händer. Sen är det fan helt upp till dig. Och vill inte du vara min vän så kan jag inte göra så mycket.. Inte mycket mer än att tacka för allt du någonsin gett mig. Du är en fin människa, en god människa. egentligen så är du det.. Önskar bara att du hade visat det ikväll.. Och det är en jävla stor skillnad på att ljuga och glömma. Bra då hade vi det avklarat.. såå peace! 

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards