Frida LK

Alla inlägg den 6 november 2011

Av L Keinström - 6 november 2011 15:42




Väntar till en bättre dag, då det kanske är sol ute. Då kanske jag orkar göra allt som behövs göra. Känns som att det är tusen saker jag bör göra men när jag väl tänker efter så kommer jag inte på en enda. Stressar omkring. Försöker hålla koll på alla tankar. Stannar upp ibland och ser mig omkring, men hur mycket jag än försöker titta så ser jag ingenting. Det är en stor jävla röra. Försöker städa upp den röran ibland men har inte riktigt kraften till det alla gånger. Gör kanske inte världens smartaste saker varje gång. Men även då intalar jag mig att allt löser sig. Det kan bara bli bättre. Men frågan är ju om det verkligen är så. Är lite av en mästare på att göra saker jag inte borde göra. Måste låta kroppen vila nu. Vet att det inte blir så men måste försöka iaf. Alldeles för många dagar på för kort tid. Men i all den här saknaden efter människor som inte är där jag vill att dom ska vara, här med mig! Så ler jag ändå. Ler åt det jag har här, människor som håller upp mig utan att ens veta om det. Dom är guld. 

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards