Frida LK

Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av L Keinström - 21 oktober 2011 04:14



Hej bara! 

Fest var det, eller fest och fest. Öl hemma hos mig redan klockan tolv idag. Inte jag, duktig som jag är... Lindis kommer hem vid fem.. lagar mat åt henne och mig. D kommer, lagar mat åt honom. Och då kunde jag inte hålla mig ifrån en cider. Så en cider medans jag slavar åt dom två. Karatefylla under middagen. Helt dött.. efter mycket om och men och djur så tar jag mina två gamla ben hem till Jerry och väcker honom, han kommer hit. Fortfarande dött.. vi kör sagor.. sagostund! Roligt faktiskt.. lite mer karatefylla.. jag lägger mig i min nybäddade säng. 23.45 kommer spriten fram.. perfekt! Går hem till spriten själv. dansar som en idiot... Går hem och nu inväntar jag två eller en till. Ah vi ser ju, skrattat har jag då.. men måste sova. Ont i halsen! GUUUD vilket underbart bra inlägg av mig. Ska försöka leta rätt på Oswald medans dom andra k:ar. Perfekt! Hejdåååååååå 

  

   

Och du/ni... Jag älskar min fru! 



(Sov gott du/ni! Glöm inte bort att pussa Oswald. Puss & Kram en onykter hemmafru. PS Håll era käftar stängda!) .. - Min fina lapp på ytterdörren till den/dom som kommer hit när jag sover! ;)

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards