Frida LK

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av L Keinström - 8 oktober 2011 21:30


  

I torsdags var det marknad och Lovisa var här! 

Och som alla vet så är Rimbo marknaden en alldeles utmärkt anledning till att få kröka till. Så det var väl i princip det hela byn gjorde. Halva Rimbo var på träffen i deras nya lokaler.Öroninflammation och feber men nog fan drack jag ändå. Åkte karuseller gjorde vi också. Jag och Hanna var fint ömma på fredagen. Iaf så var det efterfest uppe i Midsjö. Vi gick fan dit, det är typ en bra bit? Sov hemma hos J. Hanna gjorde lunch åt oss dagen efter. Underbara kvinna! Softa hemma hos J, gå hem till mig, äta middag, dom börja kröka, åka ut i skogen och jaa resten vet ni ju hur kul jag hade igår.. J kom då hem inatt iaf.. han var inte direkt i sitt nyktraste tillstånd. Fick ligga och lyssna i över en timme på vilken ninja han var och att alla på festen var helt dumma i huvudet. Tillslut lyckades han iaf somna.. jävligt skönt! Nu är jag hemma igen.. ensam, tråkigt, kallt och jävligt. Nädå.. eller jo det är det. Men jag behöver det nog. Kanske inte frysa, behöver bli frisk! Jaja, värdelöst inlägg fan.. Kommer bilder imorgon eller nått. 

Av L Keinström - 8 oktober 2011 01:44




Skulle kunna kräkas på dom senaste fyra timmarna. Lyckas dumt nog följa med ut på fest ute i skogen... Tjejer som springer runt och dansar, fine. Men när dom dansar och tror att dom är sexigaste i världen så blir det lite för mycket. Musik som är så hög att man skulle kunna tro att det var för en fest på 300kvm och inte dom där 30kvm som vi var på. Dricka mest och snabbast, vem är fullast? Prata? Vad är det? Nej man måste skrika så att alla verkligen hör en, så alla verkligen ser en. Kanske är det bara jag som är lite bitter idag? Eller så är det för att jag har varit på såna här fester tusen gånger, när jag var 16. Är inte riktigt lika kul nu som då. Fick en underbar människa att köra hem mig. TACK! Sen att jag har öroninflammation i båda öronen, kan knappt svälja, ont i hela kroppen och feber på det. Det kanske har sin bidragande effekt av hur jävla värdelöst allt har känts dom senaste fyra timmarna. Nu sitter jag istället hemma och har tråkigt, tyst och lugnt. Väntar på att J kanske kommer om X antal timmar. Precis så här jag ville spendera min fredagkväll! 

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards