Frida LK

Alla inlägg under oktober 2010

Av L Keinström - 15 oktober 2010 14:48



Ett av mina fem alternativ till Jni
"Jag hittar en sån där kärlekspil och skjuter på honom så han blir dökär i mig"

 

    

Av L Keinström - 15 oktober 2010 10:54


Dagens planer

- Handla

- Kanske snabbträffa S?

Jag känner hur spännande dag jag har framför mig.. jag kanske ska ut i stormen och kratta?.. ganska onödigt eftersom löven bara åker omkring men då har jag något att göra.. Nää ösa på med Koffein och använda min vilda fantasi och hitta på något. Klättra i träd kanske?      

Av L Keinström - 14 oktober 2010 16:19


FUCK YOU VERY MUCH! 

 Fucku som påstod att jag hade skitlever osv. Jag ska fan trycka upp provsvaret i ansiktet på dig. Sjuksköterskan meddelade mig att jag är en väldigt FRISK TJEJ! Och som sköterskan sa så vet du inte ett skit vad du pratar om.. HAHA, där fick du! OCH att jag skulle vara alkoholist.. kolla bara längst ner på pappret.. 0,9.. vanligtvis har man mellan 1,1 - 2,0 och jag hade tillomed lägre än det.. SÅÅÅÅ FUCKU again! Jag är glad.. det är helg? Jag har absolut inget att göra men jag är ändå glad.. Jag känner mig lite småbusig faktiskt (sådär som bara han vet hur jag blir när jag känner mig busig), det blåser ute.. storm typ? Jag skulle kunna lura hit min rallybrud men nej då ska hon ha något norrlandsbesök.. INTE OKEJ! aja tvätta ska jag iaf göra.. 



Vackra provsvar!


Av L Keinström - 13 oktober 2010 18:56






Brukar ni få såna där samtal från personer ni verkligen inte vill ha?..
Jag fick just ett.. Saker som jag har jobbat med i många veckor, väldigt många veckor som jag fortfarande jobbar med för att få ett bra liv, det är dom sakerna som kommer upp igen.. allt det dåliga, det jag har lagt bakom mig.. Det är många människor som inte finns för mig längre.. Många människor som sårat mig på olika sätt och en av dom är du. Och jag har stängt den dörren och jag tänker inte öppna den igen! ALDRIG! Tyvärr men jag kommer inte höra av mig, du är bara skit för mig. Och så ska det fortsätta vara.

X
Av L Keinström - 11 oktober 2010 17:22
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
X
Av L Keinström - 9 oktober 2010 19:54




Kan det bli mycket bättre än så här?
Jag är med den bästa och jag kan inte sluta skratta.. jag njuter verkligen av varje sekund! Vi har käkat riktigt god middag som jag gjorde i ordning, kollat på tv, lyssnat på musik och myst. Dock så gick det inte att ordna min data... typiskt! Nu ska jag förhoppningsvis snart få massage.. så himla skönt! Synd för er att ni inte var här! Och vet ni en sak, jag kan också spruta.. hahahaha den ni!

Av L Keinström - 8 oktober 2010 20:02




Idag var jag och Kocken J på fabriken och lagade mat till 12-stegs gruppen som hade avslutning idag. Det gick riktigt bra faktiskt, det blev typ skagenröra med crabsticks eller vad det heter till förrätt. Till varmrätt blev det Fläskfilé och Potatisgratäng som kocken tillagat.. Super! Och efterrätt kladdkaka som jag gjorde.. den blev faktiskt god OCH daimgrädde till.. fyfasen vad gott det var! Blev tal också från olika människor.. Det var verkligen jättefint, allra helst när en av grabbarna i gruppen visade sina känslor så öppet och grät lite... (tycker det är så himla fint när en kille kan visa sina känslor).. Efter vi städat och diskat bort allt fick vi gå hem och med oss fick vi varsin blomma.. Riktigt fin! Jag drog och handlade till imorgon, massa dricka och lite andra småsaker.. Kom hem och har hunnit städat, tvättat, duschat och käkat.. Min barndomskompis ringde och vi pratade om allt möjligt i drygt en timme.. Jag är riktigt glad att vi fortfarande har kontakt även om det är väldigt sällan vi pratar..Vi har ju faktiskt känt varandra i hela 15 år.. kan inte förstå att det är så pass länge men det är det  

   

Förrätt och vår fina dukning

 

 

Av L Keinström - 7 oktober 2010 15:43




Igår var jag fullt upptagen hela dagen..

Först klippa gräsmattan, sen ner på marknaden och handla lite och åka karusell! Sen hoppa på bussen och in till stan. Åkte förbi min lilla sjukling och lämnade lite godis & halstabletter :) Åkte vidare till tekniska där jag mötte upp min fantastiska mamma! Vi drog och käkade på en pizzeria, vedungsbakad pizza.. Så otroligt gott! Hade det verkligen mysigt och riktigt trevligt.. Efter det drog vi till Mams hotell och snackade en massa skit! Jag behövde verkligen en dag med min mamma! Nu har jag iaf kommit hem från fabriken och är helt sänkt.. Ligger och kollar på Ensam Hemma 3 och önskar att han var här och kramdes med mig.. men det är inte så länge kvar tills jag får krama han en massa!!!



 

Världens bästa mamma!

 Jag älskar dig!

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards