Frida LK

Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av L Keinström - 26 oktober 2010 18:31



Jag känner mig glad på något konstigt sätt, TROTS att jag faktiskt varit i ångesten och när jag väl var där så kände jag absolut ingen som helst ångest.. fantastiskt! Var förbi grannen och betalade för luren jag köpt av honom och småsnackade lite. Det är så jäkla skönt att bara sitta där och småprata om precis allt och inget och göra precis inget.. Gick även över till farsan och vi satt ner och pratade som normalt folk i över en halvtimme.. HELT fantastiskt det också! Kom hem för en timme sen och jag har hunnit dra på musik (så snart får jag ett mess av grannen att sänka), dammsugit och skurat! Och snart är det fredag tror jag.. jag har inte så stor koll på vad det är för dag men det ordnar sig!

 

 



Såna människor som bara suger ut all energi man har och aldrig ger något tillbaka, Såna människor vill inte jag ha i mitt liv! © the neighbors

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards